Tuesday, November 17, 2009

Antara Gambar Masa Silat

Anaknda tersayang sedang menunjuk skill pecah genting...baru dok hayun tangan je. 2 keping genting di pecahkan...terrer gak la.
Ini pula persembahan anak gayung merangkap guru silat juga, memecahkan botol...dengan menepuk mulut botol tu boleh pecah....acara mengupas kelapa n pecah kelapa pun ada....
Masuk sekali ngan kameraman RTM n wartawan metro. kalo tak salah mlm ni kuar kat rtm pasal silat ni kul 8.30 pm kalo ada masa jom tonton nnt.
Sebahagian anak2 silat bergambar mengikut warna bengkung.
Ini pula anak2 gayong di masa majlis penutupan, mcm2 bengkung ada. ikut tahap masing2.
gambar ini menunjuk kan persembahan dari guru silat, guru silat memukul dgn menggunakan besi...ngeri betul tgk..sampai bengkok besi tu mcm kat tv je..

2 comments:

akak..sue dah tgk tv malam tu.seronok tul diorg terer silat ekk..kalo tgk live mesti lagi best tuh.lagi2 masa diorg terjun atas kaca..mau longgar lutut..haha
 
sue...akak pun time dia org buat tu mmg best sangat, dan bersemangat je, ngeri pun ada gak masa guru silat tu jerut leher ngan besi pas tu mcm nk ikat guna besi..mmg takut. acara gini lg tahun depan baru ada pulak. tq sue tgk pasal silat ni
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...