Saturday, November 14, 2009

Ubi Badak @ Ubi Besar


Salam buat semua, ini adalah entri yang pertama saya. Buat HaSue @ Sue ,ini lah rupa ubi yang akak cerita tu..sue pernah tengok atau makan tak....ada sapa2 yang biasa makan ubi badak ini, ubi ni dh tinggal separuh baru akak snap pic...yang separuh lagi tu dah selamat di makan.

6 comments:

alahai sopannya..amak sapa la..ubi badak pun posing dlm pinggan
 
yalah dh siap dimandi manda dulu, kalo tak penuh ngan tanah heheh
 
Salam kakk..yeyyyy!!akak dah ada blog.. pasnih leh laaa melepak blog akak gak..hihi..
Tahniah kak ehh..

ubi nih rasanya sah tak pernah tengok laa kak..nama pun dah macam rupa tuh..tak sangka rupanya sedap ubi nih kalo dimakan ekk
 
salam sue...akak pun suka sangat kalo sue sempat lepak2 umah akak ni, itu lah rupa dia mcm nama dia..tp rasa sedap sangat. ubi ni biasanya dekat kpg2 je tanam. kpg akak pun tak ada org tanam ubi ni. kira susah gak la nk dpt
 
first time nengok ubi badak tu...hihihi
 
heheh tak pernah tgk ek..kena cari kat klate baru jumpa lyana
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...