Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Iklan seketika

Wednesday, December 2, 2009

buah gomok


Ada sesiapa yang pernah makan buah gomok ni...namanya kelakar tapi rasanya sedap. Kuih namanya nak seiras kuih gomak yang dijual dipasar malam tu, tapi rasanya berbeza. kuih gomak tu ada inti, tapi buah gomok ni rasanya manis dan dibuat dari tepungpulut yang digoreng dan dicampur dengan kelapa yang disira. tengok lah gambar2 yang tak berapa terang ni. Kalo ore kelate pasti kenal kuih ni. Negeri lain ada tak kuih ni??

2 comments:

Sedapnya buah gomok. Lama dah x mkn kuih klasik ni.
 
memang sedap pun, sbb tu setiap kali blk kg i mesti beli kuih ni. nnt u blk beli byk2 hehee
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...