Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Iklan seketika

Wednesday, December 9, 2009

JOMMMMM JALANNN ( TUGU NEGARA )

Assalamualaikum dan selamat malam buat semua, kali ini nak tayang pula gambar2 semasa pegi jalan2 ke tugu negara tengah hari tadi.

Gambar ini di ambil ketika singgah sekejap di pejabat pos Brickfeild, mula tu pergi pejabat pos dayabumi susah sangat parkingnya. Jadi layannnn gambar yang tak seberapa ni menghala ke KL Sentral.



Ini lah Tugu Negara dari arah belakang. Dalam tahun ni aku belum pergi lagi kesini walaupun ianya dekat dengan rumah ku


gambar anak - anak dok posing







Dah lapar la pulak, kami memang bawa bekal kfc,



Sikecil ku dan sikakak seronok dok main je




Lima beradik dari enam beradik

2 comments:

Akakkkkkkkk...huwaaa...bestnyaaa jenjalann..nak ikut!!comel2 laaa anak akak!ade 2 pic yg x kuar2 kat pc sue nih...huhu...tuh yg kecik mesti si baby tuh..hihi.yg baju oren tu sapa kak...cam nak sama besa jek 2 girls tu..kiut!
 
sueee..a,a yang kecik tu baby la...yg baju oren tu. ika yang 8 tahun, tapi lasak bukan main lagi sue. ohhh tak kluar ek gmbr2 tu
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...