Monday, December 14, 2009

KEK COKLAT

Salam buat semua, hari ni tayang kek coklat yang biasa aku buat tu...tapi kali ini mana tah silapnya kek ku nampak mcm kusam je...tak bermaya, sebenarnya aku buat kek ni masa ari jadi adik bongsuku 10.12., tapi tak sempat bertopping segala aku balik kampung pula, walauapa pun rupa kek itu namun tetap abis juga. Lagi satu masa nak buat kek ni ke enam2 anak ku yang tolong....itu agaknya terlebih tangan pulak.



Resepi yang sama dengan kek coklat ku yang lepas okey.

5 comments:

salam...biar rupa xcantik..janji rasanya sedap....
 
Akak..dtg nak tuka pinggan lagi ngan akak nih..kat umah nih ader gak kek coklat..tp versi batik coklat laa..ptg sket br n3..hehe..
hah?dah anak2 akak abiskan?suruh diorg buatkan sebijik lg utk aunty sue nih.hikhik
 
salam wahhh napak ok je kek tu..yg penting sdp
 
Rupa x penting..yg penting rasa n kasih sayang..
 
~ salam Kak Ham...tq bagi sokongan pada kita ya, itu la walaupun buruk rupa namun anak2 kata sedap heheheh.

~ salam sue..itulah anak akak ni mmg pesen suka yan cokelat2 gini..lagipun akak campur ngan milo kek tu lagi la sedap...dia org terperanjat bila akak ckp aunty sue suruh buat lagi sambil senyum2 tak caye

~ sheila.... salam sheila....nampak ok je tapi sebenarnya tekstur dia mcm kasar sikit, biasa halus n gebu gitu

~ salam azmiezas, tq bagi support kat akak ni, masa buat tu masing2 dok sibuk tulun hehehh
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...