Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Iklan seketika

Friday, December 25, 2009

MACARONI TOMYAM

Salam buat semua kawan2 ku sekelian..apa khabar hari ini.Aku harap semoga semuanya berada dalam keadaan sihat walafiat ya. Pagi2 begini tentu sibuk masak sarapan pagi kan. Pagi ini sarapan ku dan anak2 adalah macaroni tomyam, Nak cerita sikit ni......sebenarnya macaroni ini kesukaan anak sulungku dan si angah. Anak2ku yang lain kurang mengemari macaroni ini...nampak gayanya sampai kepetang la macaroni ini. Sebenarnya Si Along n angah bercuti di kampung dah lebih seminggu..rindu sangat dekat mereka berdua tu. Memandangkan 27.12 ini merupakan hari jadi anak sulung ku yang ke 13....mama nak ucapkan selamat hari jadi buat along ya...tahun ini nampak gayanya along tak dapatlah mengundang kawan2 along kemajlis hari jadi mu itu nak. Mungkin tahun depan pulak . Mama rindu sangat pada kalian berdua. Tunggu 31.12 ini mama menjemput mu. Menjadi kebiasaanku membuat majlis makan2 untuk setiap anak2ku..walaupun simple. Macaroni ini khas buat mu anak ku Ariff Isqandar n Amirul Irfan. :~



Ini pulak untuk kawan - kawan sekelian ya :~


Hari ini terlebih rajin sikit buat munge2 gitu




Selamat bercuti buat semua.......

2 comments:

Salam kak Liza,
Oh, anak kak liza, masih ada kat kampung ya. Happy birthday ya to Along. Jangan sedey2 ya. Saya bawak cekodok sadin ni. nak tukar pinggan ngan makaroni tu. ;)
 
Salam indah...emmm sedapnya cekodok sardin ni. tq ya indah
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...