Wednesday, December 16, 2009

MASAK LEMAK CILI PADI PERUT BERSAMA REBUNG

Salam dikala senja melabuh tirai , dan kita megharapkan agar semuanya baik2 dan sihat walafiat selalu. Ini aku nak kongsikan satu menu yang tak akan dimasak oleh ku sendiri. Mungkin ada yang suka menu gini, bagi aku pulak aku langsung tak boleh makan bab perut tu, tapi kalo kuah n rebung tu boleh pulak aku makan, nape tah aku tak boleh makan perut macam ni. Menu ini aku dapat masa pergi tahlil arwah abe ipar ku di cheras ari isnin lepas. Emmmmm ada tak orang lain yang tak makan perut lembu ni mcm aku , tapi kuah dia memang sedap kaw2 cili padinya terasa. jom layannnn: ~

.

2 comments:

Kak..sue suka makan perut nih tp bukan msk lemak laa..masak kari kakk..sedappp...hehe.
 
salam..kak ham makan semua...nyum nyum nyummmmmmmmmm
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...