Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Iklan seketika

Wednesday, December 9, 2009

Nasi Lemak

Salam buat semua, tayangan hari ini ialah nasi lemak versi ku....resepi biasa2 aje sekadar mengalas perutku n my famili, tiada apa yang specialnya tentang nasi lemak ni, cuma ku tambahkan sedikit pulut utk melemakkan lagi. Pengemar pulut la katakan. Saksikan lah nasi lemak ku yang gambarnya kelabu asap..maklumla guna kamera kodi je heheheh. Jap lagi nak pegi ronda2 kat tugu negara jap, rasanya tahun ni aku belum kesana lagi, walau pun boleh dikatakan setiap minggu ku lalui tugu tu. jom kita p ronda2


2 comments:

Wah....mewahnya...dah ada telur rebus..telur goreng amta kerbau lak lagi.....jaga kolesterol ke tak ni!!!..hehe..geram tengok telur goreng tu....cam telur masin goreng jer!!!Dapnya!!!
 
salam kak watie, tq ya k.watie singgah umah kita ni, jarang2 buat nasi lemak ni, tapi bab kolestrol ni byak rasanya kat bdn ni ngeee
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...