Thursday, December 17, 2009

ROTI CICAH KARI DAGING

Assalamualaikum dan salam sejahtera buat rakan2 dialam mayaku serta dialam nyata ini. Hari ini aku akan balik kmpung halamanku nuuuuu di kelate sana. Aku balik pun sekejap sahaja Ptg sabtu dah balik KL. Malam ini ada buat majlis tahlil  di rumah MIL ku. Dalam 2 hari aku tinggal tu aku nak hidangkan roti cicah kari daging buat semua. Jaga diri semua and take care..miss u♥♥.  Jom makan2 dulu sebelum bertolak :~

Kari Daging



Roti Gardenia je, roti benggali tak ada laa



Pas makan tu kita minum duluuu nescafe, kalo tak cukup......

 

Kita minum air mineral ni pulak, air free masa naik ketapi  dia kasi free.

 
Bye semua.....moga jumpa nanti pagi ahad 20.12.09 ...insyallah kalo panjang umur.Doakan lah agar perjalanan kami selamat pergi dan kembali ya .

4 comments:

Roti 'butuk' xdok x best la nk cicah dgn kari daging tu.Terliur la pulak tgk roti cicah gulai ni. Lama dh x mkn...huhu...
 
Salam kak Liza,
UWaaaa! saya ketinggalan ni. Nak balik kampung dah? huhu. baru ada kesempatan blogwalking.

Take care ya, kak. Moga perjalanan selamat pergi dan pulang.
 
salam adry. hehehhe roti butuk tu payah nak cari kat sini, kena beli kat kampung baru ada, sini kalo ada pun kurang keras tang butuk tu heheheh. suruh la bonda masak kari dgg heheh
 
salam indah..apa kbr. akak dh selamat blk KL dh ni, tq ya indah
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...