Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Iklan seketika

Sunday, December 6, 2009

Saja2 nak kongsi ( bukan nak jual ya )

Salam buat  semua, semalam aku sempat pegi ronda2 di nilai 3, biasa lah kalo ronda2 tu sempat juga lah aku beli 2 beg toto, aku nak kongsi pasal harga dia, satu beg toto tu berharga rm25.00 sahaja memang berbaloi, masa aku pergi bulan lepas harganya rm 30.00, tapi dia kurangkan jadi 27.00. Semalam aku lupa la pulak nak bawa camera, gambar2 ni aku ambil kat rumah  aje lah...kalo tak silap aku bai yang jual2 tu jual dlm harga sampai rm 150.00, baik beli sendiri , tol pun rm 4.70 sahaje, sambil tu dapat lah berjalan2. Kalo nak pg beli dekat rantau panjang pun mahal juga dlm rm 60.00, baik pergi nilai sahaja...hehehe promote nilai 3 ni

layan gambar2 toto ku ini


kaler biru laut gitu




kaler kesukaan ku hijau...sejuk mata memandang


3 comments:

murah bebeno laa toto tuh kak..kalo dekat mau dah ngintai ke sana..cantik toto yg aka beli tuh..sue nak yg kaler biru tu..hikhik...
 
Salam kak liza,
wah, murah tu kak. saya kalu kat nilai, blanja sakan beli tudung bawal dan kain. hihi.
 
salam ros, kat rumah k.nor org jual yg fitted 3 set 100.00 dan yg ada ropol kat bawah 50.00 1 set
yg ros beli tu fitted ke ropol?
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...