Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Iklan seketika

Saturday, December 12, 2009

SAMBAL PETAI UDANG

Salam buat semua, menu semalam sambal petai udang bersama sup tulang masam



Cili yang sama utk posing dlm sup pulak hehehh,,,tak membazirkannnnn




Dah siap cuci semua tu, dah abisss daaa, tinggal petai yang fresh je, kalo nak dtg umah kita, kita bagi sepapan sorang tau, tapi awasss nanti mulut berbau, ada petua untuk hilangkan bau tu...mknlah bersama sayur terung....






4 comments:

salam kak liza,
petai oh petai.sedap tuh!
teringat petai 3 keping kat dapur. huhu. bila nak masak...huhu
 
Hi KakLiza! Wow, sambal udang petai my feveretttt! Nakkk...Love dah bawak pinggan nih...:)
 
Sambal udang petai nih sedap kan kak...wpun xyah lauk lain dah..sup tu nak ler semangkuk...tuka ngan sup ayam,nak?heheee...

*cbox akak nyuruk..huhu
 
salam teringat sambal petai semalam.. makan kat kenduri dirumah mak saudara di rawang...
yang ni pon sedap gak...heheheh
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...