Tuesday, December 29, 2009

SUP AYAM BERSUSU

Salam semua...hahahh..tengok dengan tajuk tu nampak macam pelik je kan....sebenarnya gimik je lebih tu... hari itu masa pergi rumah kak ham dia hidangkan sup ayam gini...heheheh, sebenarnya N3 dia hari tuuu daaaaaa,aku tak jumpa pun kak ham, tu. aku ikut kak ham letak satu sudu teh susu sahaja...tak manis pun, sedap juga lah boleh dimakan. Menu ni dah lama buat lupa nak masuk kat n3 ..jom layan gambarnya....:~


kaler nampak kelabu sikit je sbb tambah susu

6 comments:

Dah ambik ngan mangkuk2nya sekali nak bawa balik mkn kat umah ni....ekik kik
 
sodap....nak lagi
 
~ E-na ~ salam e-na...hehehh amik la ngan magkuk tu buat kenang2an heheheh
 
salam powermerah...heheheh ingatkan power ranges kesukaan anakku tadi...mmg sedap tu...dh abis lupa ke
 
salam ros....nak sup semangkuk...alamak dah abis pulak...:)
 
salam kak ham..sedap sup buh susu gini....kaler dia keruh sikit kan
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...