Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

iklan

Saturday, January 23, 2010

HAPPY BIRTHDAY TO ME

Salam buat semua..hari ini 23.01. merupakan hari persekolahan ganti bagi anak2 di Kuala Lumpur. Hari ini merupakan Hari Lahir ku yang ke ...heheheh biarlah rahsiakan.Dah tua pun. Pada HaSue dan Adry mekasih banyak2 kerana wish akk awal2 lagi..masuk je detik 12..heheheh kira nak wish akk la tu tido lambat. Buat suami ku tersayang terima kasih banyak2 kerana telah menghadiahkan sesuatu yang amat aku sukai. Pemberianmu amat ku hargai..semenjak perkahwinanku abeku tak pernah lupa bagi hadiah...tak kiralah murah atau pun mahal..hadiah tetap ada..terima kasih ya sayang..I Love You forever.........Aku mendoakan agar Allah melindungi diriku dunia dan akhirat, dan sentiasa mengekalkan kebahagian rumah tangga kami..sehingga ke akhir hayatku.....amin   :~



 Esok kami nak pergi Cameron Highland ( itupun kalo jadi la ) sapa2 yang nak pergi esok boleh lah jumpa kat sana heheheh. Okey Salam sayang buat semua dan senyum2 sokmo ok

5 comments:

selamat hari hadi ros,,, kebetulan kita lahir di bulan yang sama,,, hari jadi saya esok hehheh,,,

semoga panjang umur,, kesihatan yang baik dan murah rezeki,,, amin
 
salam noorss_kasih..tq ya noor..eh dekat sangat tu besday kita. tq ya. amin
 
Selamat Hari Lahir buat Kak Rosaliza!!
Semuga dipanjangkan umur, murah rezeki, dikurniakan kesihatan, kebahagian disamping keluarga dan dipermudahkan apa saja yang harus disudahkan..Insyaallah amin..
 
Mesti terganggung jek tido org tgh2 malam ek kak..ekeke..
Seronoknya dpt hadiah dari cik abe...siap nak gi coti2 lak..bestnyaa...harap jadik laa pegi ek..have fun ye kak!muahhh
 
terganggung lak..terganggu!naip laju sgt kot td kak..takut msg failed ..heee
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...