Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

iklan

Monday, January 18, 2010

MANDI MANDA DI HUTAN LIPUR KANCHING

Salam buat semua...petang semalam aku dan keluarga sempat ke Hutan Lipur Kanching yang terletak berhampiran Rawang. Perjalanan dari rumahku lebih kurang 20 minit....itupun kalo tidak ada trafficjam la...anak2 ku semua cukup suka mandi manda kat sini, sebelum ini pun aku selalu jugaklah datang mandi kat sini ( aku tak mandi...takut la air sejuk sangat daa ) tak yah cari la muka aku dlm air tu mmg tak ada..bahagian snap pic je....ooo dulu2 anak2ku mandi kat bawah je...tak nampak langsung bayang air terjun..kali ini adventure sikit..kena naik tangga....lenguh jugak la....aku duduk2 di tingkat kedua sahaj..tak larat dah nak mendaki anak tangga dengan lebih kurang 15 minit lagi utk sampai ke atas..tapi dekat sini pun best sangat...jom mandi kat sini :~



 
my abe ku baju biru jaga anak2


eqa n aqil...syokk je mandi...walaupun menggigil


Ini bukan aku ya...my SIL..adik abe saye ku...ada sapa2 nak jadi biras aku tak heheheh..


amirul n ariff.....angah n along


tapi awassss ya kat sini banyakkk sangat sang monyet.....hati2 dengan makanan masing.....kalo tak mesti di copek olehnya..

Ok semua......n senyum2 lah sokmo..tak rugi pun
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...