Tuesday, February 2, 2010

KARI KEPALA IKAN MERAH

Selamat malam..sebelum akk zzz..nak juga letak n3 hari ini, walaupun masakan bukan lah spesial sangat pun.....saje nak kasi org lapar malam2 ginikan. boh n3 esok kan basi pulak lauknya. ok lah layan pic..lauk pun dah habis. Lauk yang lunch tadi lupa lak nak snap. Jomla layan kari ikan merah ni :~

 

  
sayur kacau goreng je....
 

lauk2 lain biasa la ikan goreng, ayam goreng..dan ulam2an....gud nite semua

10 comments:

Hi KakLiza...nak tumpang makan, boleh??? :)
 
salam kak liza,
kari kepala ikan. hm, laparnya . rasa nak lunch cepat2 jer
 
Huhu...dok kat utara ni byk sgt menu mskn kari. Smp x larat nk mkn sbb takut obes..he3.. Mgkn sbb sng nk dpt ikan yg besar kot. Tenggiri bsr paha, ikn aruan tasik, pelotan, otek, talang, ebek,....dll
 
Hai love..apa kbr ya...meh la tapi kena masak kari lain la pulak..tq love singgah umah akk ni ya
 
salam indah...mcm mana hb dh ok ke.... cepat2 pg msk..dpt mkn cepat heheheh
 
salam adry...itu rasanya mmg nak pg sangat2 ke langkawi nak rasa mskan umah MIL u....suka akk ngan kari2 ikan besar2 gini kan...pulau mesti la mewah ngan ikan2 yg agak mahal ni
 
salam kak sedapnya kari sy pun dah lama tak masak kari ingat nak buat kari semilang lah,tergoda tgk kari akak.
 
salam mimi...ni kalo kari org uthara lg ngacam laaa...bestnya ikan semilang tu..mancing ke mimi.
 
akak nih saje jek tayang kari tuh wooo...sedap tuh kakkk!!!dah abis ek kak...gi masakkan utk sue sebelanga!hihih
 
salam sue...heheheh.pencinta kari..mmg dh abis pun..minggu dpn akk msk kari pulak ya pas tu pos ke mukah
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...