Thursday, April 22, 2010

HOKI ZON BANGSAR - JUARA SKBB LELAKI

Salam dan selamat petang buat semua. Dah lama nak letak n3 hoki ni tapi tak berkesempatan. Perlawanan ini sebenarnya berlangsung pada 25.2.2010 lagi. Saje je akk nak kongsi gambar2 ini sebagai kenang2an.

Pasukan hoki perempuan SKBB

 Pemenang tempat pertama hingga keempat mendapat pingat.
Eqa anakku tahun 3 dapat wakil sekolahnya dan mendapat tempat ketiga.
Amirul tahun 6 juara hoki zon bangsar
Pasukan lelaki mendapat tempat pertama, manakala pasukan perempuan mendapat tempat ketiga.
Pasukan lelaki akan berlawan lagi untuk peringkat negeri pada 26.04.10, ini harap2 anak2 sekelian akan berjaya juga.


Cikgu Zahida, Hasniziah dan Mr Gurdip ( jurulatih ) bersama piala pusingan dan pingat )

5 comments:

Nida pun suka tengok orang main hoki.. tapi nak main tak pandai :)
 
salam k.rosaliza...TAHNIAH tuk anak2 akak yer..minat depa ngan sukan hoki yer...jgn pukul kaki udah ler.t/kasih mendoakn atie ..nanti dtg umah amik munge yer!TQ
 
salam nida...dulu2 akk tak berapa suka ngan hoki ni...bila anak2 minat akk pun turut sama suka ngan hoki. tq ya nida
 
salam atie...dah sihat ke sekarang..tq atie, tapi ada gak yg patah gigi terkena kayu hoki...takut juga bila tgk tu...insyallah nnt akk datg ambil ya
 
kenangan lama nih
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...