Wednesday, June 30, 2010

BUAH SENTUL

Salam n selamat petang buat semua. Ini adalah buah sentul, ada sapa2 yang tak kenal ke......buah ini sebenarnya pemberian jiran akk....tapi akk tak dpt mkn...jadi akk jeruk, heheheh tapi yang jeruk tu pun tersimpan kat peti ais je...sekarang ni akk tak berapa suka yang masam2.....kalo nak tengok buah2, bunga2an boleh lah ke blog EN DAUN ya...macam2 pkk ada kat situ :~

Ini lah rupa buah sentul bagi yang tinggal kat bandar mungkin tak pernah makan buah ni...masa akk kecil2 dulu makan gitu je...tak rasa masam pun...bila dh tua gini rasa mcm masam je nak makan. Yang jeruk nnt akk letak kemudian, gambar tak ambil lagi.

4 comments:

Salam kak rosa, siap promote blog daun tu. Tima kasehh...he3.. Buah sentul segar x nk tp yg jeruk tu nti nk 5 biji.. Yg segar ada byk kat sini.Sentul klon pulak.Blambak kat bwh pkk takdak sapa nk mkn..huhu..
 
Salam En Daun....heheheh senang letak link org nak pg terus klik2 je...oo yang manis n besar2 tu ke....yang jeruk ada byk ni...tp tak tau la tahan lama ke tak...akk bukannya pandai jeruk menjeruk ni heheheh
 
salam
dah bertahun tak makan dlm lebih kurang 15 thn ke 18 thn kot..mana nak cari..lain kali rasa2 tak maoo mkn pos kat akak yer..kopek cincang2 makan dgn kicap cmpur gula hahaha terbeliak biji mata masam2 manis maa..kecuqqq ayaqq liuqqq niii hehhe
 
Akak Liza buah sentul wa tak pernak tengok/makan tapi mat sentul tu kenal ar ... hik3X
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...