Monday, June 7, 2010

JEMPUT - JEMPUT PISANG

Salam dan selamat petang buat semua...sebenarnya jemput ni buat beberapa hari yang lalu...sebelum terjadinya kek pisang lagi heheheh. Anak2 akk mmg suka sangat makan jemput pisang ni. Semua orang dah pandai buat jemput2 ni kan......cuma jemput2 akk ni tak bulat mcm org yg pandai2 tu.....best juga layan jemput ni buat minum petang dengan teh o kan :~

Pisang yang berbaki itulah akk buat kek pisang......

7 comments:

sedap tu mkn jemput pise ptg2 ni..pise pun posing skali hik3..
 
Salam... tak jadi nk minta sbb jemput pise hok basi doh..huhu.. Kalo yg pns2 nk gak sepinggan.
 
Sedap maan panas2 :) tu kita panggil 'pisang hotel' kat sini.
 
opps..'makan' :)
 
Makan jemput2 pisang dengan air teh panas.... syioknyaaaa
 
salam lina_pg.....emmm sedap bdk2 ni mmg suka, akk kalo pisang yg tak lalu mkn...mesti berakhirnya jeput pise...tq

Salam adry.....akk tau adry mmg minat sangat ngan pisang....tak kira jd jeput atau pise saje2 heheheh...tq ya
 
salam puan isah...oh pisang hotel ke...saya panggil pisang lemak manis...sedap mkn mentah pun......tq puan isah

salam nida....mmg layan habis la kalo mkn time panas tu..kejap je la licin. umah akk kalo jemput gini mmg tak pernah membazir. tq ya nida
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...