Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

iklan

Wednesday, June 30, 2010

KUIH ke APA

Salam dan selamat pagi semua...rajin sikit hari ni...update pagi2 sikit...sebenarnya ini menu BF anak2 akk semalam...akk pun tak tau apa nama benda ni...nak panggil kuih ke apa ntah. Hari tu akk pergi umah makcik akk, kemudian dia bagi akk kuih ni 2 bekas ada dalam 20 biji yang frozen . Makcik akk tu dah bagi tau namanya tapi kk lupa la...mcm pelik sikit nama dia...bukan nama melayu heheheh. Mungkin ramai kawan kat sini pernah makan n buat sekali. Isi kat dalam tu karot, isi ayam n bawang besar.....anak2 akk semua suka...kalo sapa2 ada resepi boleh lah akk minta ya.....mmg best betul mkn ngan sos cili  n mayo.....kat luar dia bersalut serbuk roti. Jom layan pic :~

Inilah rupanya
Lupa pulak daun sup pun ada juga kat dalam tu

2 comments:

mcm sedap jer...time posa ni semua nnpk sedappp...
nak jugak resepinye kak liza...
 
salam ain....
mmg sedap pun..heheheh lebih2 lagi tgh posa. akk pun tak tau resepinya ain...sbb ni pemberian makcik akk yang frozen
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...