Wednesday, June 23, 2010

OLE - OLE DARI LINAPG

 Salam dan selamat petang buat semua. Minggu lepas akk balik kampung...pas tu terus pergi jalan2 di Pulau Pinang......seperti biasa lah kalo ke Penang akk mesti ke rumah Lina je....heheheh lagi pun rasanya dh lama tak pergi ke Penang..heheheh baru 7 bulan tak pergi sebenarnya. Kami sampai hari rabu n balik KL hari khamis...malam tu sempat la Lina n famili belanja akk makan2 tepi Seagate tu...itu lah tempat ikan bakar yang paling best akk makan.

Berbalik pada tajuk cerita ni....terima kasih banyak2 ya dik kerana menghadiahkan akk set SK11 tu.....emmmmmmm suka sangat akk. Ada lagi yang dia bagi akk tapi tak ambil pulak gambarnya...Sebagai kenang - kenangan akk tepek kan gambar pemberian Lina ini ya sini ya:~



Terima kasih daun keladi.......

2 comments:

Salam kak rosa, mmg best mkn ikn bakar kat tepi pntai seagate mlm2 bteman bln dn bintang. Kna pulak ada org belanja...
 
salam adry...ikan bkr kat situ mmg best sangat...mlm tu oder 3 ekor ikan...2 ikn siakap n 1 ikn bawal...mmg best...heheheh tentu lg sedap bila tuan umah yg belanja heheheh
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...