Saturday, June 26, 2010

SAMBAL IKAN ATAU SERUNDING IKAN

Salam dan selamat malam buat semua....ini lah rupa sambal ikan yang akk guna dalam pulut lepa tu...masih ada banyak lagi, tunggu kerajinan yang menggunug untuk akk buat mini karipap...harap2 tak berkulat lagi lah sambal ikan akk tu....Resepi samabl tu ada kat pulut lepa tu...akk guna ikan yang banyak...adadalam 2 kg ikan...sbb tu hasilnya pun banyak jugalah.....makan ngan nasi gitu pun sedap.:~


Ginilah rupa sambal ikan akk....

4 comments:

salam.Datang ke sini pasti terasa lapar..sajian2nya menarik kalbu..kalau berjumpa di alam realiti bolehlah kenyang yek..trima kasih
 
Salam kak, nmpk gayanya fan dh mkin ramai ni, dh tiba masanya utk tukar kamera yg br.Clear sikit gambo mknn tu..he3..
 
Salam cikgu sal...terima kasih kerana sudi kunjungi blog akk ya...itu la bila entah nak jumpa dialam realitikan...asyik di alam maya je
 
Salam adri aka en dedaun alam...hajat ahti tu memang dah ada namun belum kesampaian lagi...tq ya rajin komen umah akk
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...