Wednesday, July 21, 2010

BUBUR KACANG

Salam buat semua...dah lama rasanya tak buat bubur kacang ni, kalo dulu2 rajin juga buat bubur. Petang semalam akk buat bubur ni, pg ngendeng roti umah Kak Asma nak buat makan ngan roti tapi dah abis la pulak, akk pun makan lah dengan roti potato...hilang keinginan nak makan bubur ngan roti heheh.;~

Sedap cicah ngan roti..kalo roti yang keras atau roti bantal tu lagiiii sedapppp

10 comments:

salam kak liza,
sedapnye...saye mmg suke mkn bubur kacang...kalau ade berbagai2 jenis, bubur kacang la saye ambik & makan dulu...tapi kalau campur dgn durian saye tak berapa suke...
 
Bubur ni sedap bila dimakan sejuk kan? Saya suka... :)

Dan saya suka lihat blog Rosa sekarang ni...berseri :)
 
Salam ain..umah akk ni dlm byk2 bubur, bubur kacang hijau la yg paling laku..anak2 akk ni mcm ain juga kalo letak durian mesti tak mkn..kalo durian saje mkn pulak, bila boh dlm bubur dia ckp busuk heheh. Tq ya ain.best g jenjalan kat klate tu
 
Salam puan Isah....emmm kalo sejuk lagi best....heheh tq ya puan isah, saya mmg suka ijau, ni kira sambutan utk raya sekali ni heheh
 
saya suka bubur kacang panas2..lagi2 kalau ada durian..sedappp..
 
ah..dah pesan dengan cikkamal beli durian..esok boleh buat projek bubur kacang dengan durian.. :P
 
salam ros..akak pulak kalau bubur kacang ni suka makan dengan biskut lemak cap ping pong tu..sedap..
 
Salam azmiezas...kalo yang baru2 masak tu mmg dh semangkuk mkn hehehh...pas tu simpan mkn yg sejuk pulak kalo ada baki lagi heheh.tq ya
 
Salam cikmin...jadi tak projek bubur kacang berdurian hari ni...akk kalo org lain buat yg boh durian akk suka, tapi utk umah sendiri ank2 tak suka letak durian
 
Salam kak erna...saya pun kalo tak ada roti suka juga cicah ngan biskut tu heheh..janji dapat cicah ..best je
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...