Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Iklan seketika

Thursday, July 1, 2010

OH.......INDAHNYA KUALA LUMPUR

Salam dan selamat pagi buat semua...indahnya Kuala Lumpur jika di lihat dari jauh tanpa kesesakkan lalu lintas:~


Indahnya.....walaupun guna kamera biasa je...kalo kamera yg canggih jd macam poskad akk rasa

4 comments:

best jer tengok KL dari jauh x jem..kalo tgh bandar gerak2 manja je keta eh kak..lagi2 masa org kuar n masuk opis...tp baru pernah sampai KL skali jek..lenkali pegi wajib jumpa akak.hihi
 
Salam Sue...suka nampak sue kat sini....tu kat highway nak masuk kat tol duta..elok je lancar...kalo tak keta melekat sue...dpn sikit umah akk ni pun jem teruk sangat...emmm nak kena tunggu bby kuar dulu ni baru nak mai KL...hari tu tunggu eyana besar heheh....
 
rosaliza..rasa macam tak percayakan..kl bolih lengang macam tu..yang cantik tu..langit dengan awan tu..sayu je nampaknya...
 
Salam kak erna...itu la mcm tak percaya..tu pun dah menghampiri tol..agaknya time senja org tak kuar kut heheh...
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...