Thursday, July 15, 2010

RUMAH BARUKU

Salam n selamat malam buat semua....seronok sangat dok umah baru ni..baru lepas kemas2 semuanya. Tak ada lagi masalah photobucket tu......terima kasih banyak2 buat Cikmin yang banyak membantu akk atas kelahiran rumah baru akk ni. terima kasih sekali lagi ya Min jasa mu ku kenang.:~


Inilah rupa rumah baru akk, Cikmin akk dah delete yang tadi n akk letak yang Min bagi tu....baru nampak jelas. Rumah ni masih lagi kekal ngan warna kehijauan....terima kasih Min, kerana bersusah payah menolong akk.

12 comments:

salam kak..

tahniah dah berwajah baru..pandai akak pilih..min suka wording ke header tu..huruf 'a' tu macam bersambung dengan burung2 tu. :)

p/s sama2 kak..sharing is caring... :)
 
tanteknyer layout baru nie...
 
This comment has been removed by the author.
 
salam ros..cantik rumah baru..terpikat..
 
Salam min..terima kasih banyak2 tulun akk atas kelahiran umah baru akk ni..pas ni tak yah susah2 dh umah dh cantik puasa pun dh dekat heheh..tq min..oh akk ingatkan min yang letak burung2 tu jd gitu..mmg cantik sangat
 
Salam arisyanaziq...emmm suka bangat akk ngan umah baru ni..anak2 tak conteng diding lagi ni heheh
 
Salam Kak Erna....heheheh terima kasih kak
 
Taniah kak liza. Dah ader layout
baru. sempoi .. :)

Kak liza, masuk rumah baru ni tak
wat kenduri doa selamat ker ...
dah lama tak makan kenduri ni ...
hikhikhik
 
cikmin pn bnyk bantu kite mekap rmh tau..
cikmin, i lap u lah!
 
wow!! tahniah kak!! canteknye umah baru ni!!! igt salah alamat tadi..:D
 
Salam chak....terima kasih ya...akk pun suka tenang je.

Ingat nak juga buat doa selamat tu, tapi masalahnya nak panggil catering atau nak gotong royong msk2 ni kikiki
 
Salam kakngah...akk pun tak sangaka rupanya cikmin tu baik hati suka tlg org....
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...