Saturday, July 10, 2010

UJIAN KENAIKAN BENGKUNG SILAT GAYONG

Salam buat semua, pagi tadi anak2 akk ada ujian silat, alhamdulillah nampaknya semua anak2 gayong dapat melakukan dengan jayanya. Meh la kalo sapa2 nak tengok gambar2 yang tak seberapa ini :~

Semua gambar kat atas tu ada anak sulung akk Muhd Ariff Isqandar

Ini  pula Nur Syaza Afiqa 9 tahun
Acara terakhir..penutupan gelanggang.

3 comments:

hehe..the best i like this photo!!
 
wah jangan macem2 ni ma yang punya blog ini hehehehe, kunjungan balik, btw silat gayong darimana ^_^ ?

kunjung n comment sini
 
Salam ariff..mmg pun suka, mama pun suka

hai eko..ini adalah silat gayong..akk pun belajar silat ni. tq
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...