Monday, September 6, 2010

LOPAT TIKAM

salam dan selamat petang....petang ni akk nak letak gambar lopat tikam, kuih buka posa semalam. Kalo ada masa malam nanti aakk letak lagi n3. esok pagi kami akan pulang ke kampung...balik sekejap je, hari isnin akk dah balik KL. Jom lah tengok lopat tikam akk yang semakin pucat n tak berapa berseri ini. :~


Kuih ini rasa lembut sikit...semalam akk buat 2 adunan untuk memulangkan pinggan jiran akk...tengok tu pulut lebih banyak dari kuihnya...mmg pesen suka pulut. Untuk resepinya boleh KLIK-KLIK KAT SINI.

Selamat berbuka buat semua

6 comments:

salam rosaliza..memang makan dengan pulut ke..biasa akak tengok..makan dengan iar gula aje..
 
Salam kak erna....a,a mmg kebiasaan org jual kat klantan ada pulut merah sekali...pastu kpala santan sekali..selamat hari raya kak
 
kak lompat tikam pucat ni masukmulut same jek rasa die kan..hehe..kak selamat hari raya ye..maaf zahir dan batin..nak balik kg dah ni..jumpa lagi
 
Pernah makan ni masa berjiran ngan oghe kelate..sedap..especially waktu berbuka..best..

Salam Aidilfitri buat Rosaliza sekeluarag yer..(maaf kita tak panggil akak coz rasanya kita lebih tua dari awak kot..)..hehehe..
 
Salam azmiezas....selamat hari raya..tak apa panggil je akk..kita tak kisahnya
 
Salam izah...selamat hari raya buat izah..bila blk Kl...heheheh pucat tp rasanya tetap sedap
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...