Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

iklan

Friday, December 24, 2010

AWARD DARI AZATIE

Salam buat semua...pagi ni penat lagi rasa badan ni..mlm tadi dlm kul 10.40pm akk sampai dari kampung kerana menziarahi saudara my abe meninggal pada 22.12.2010..balik sehari je semalam dlm kul 3pm dah bertolak ke KL. Pagi2 ni akk gaghkan juga cari tukul n paku..nak drill benda kecik je heheh....

Suka sangat bila dapat award dari teman2 alam maya ni..apa taknya bila diaorang susah senaraikan nama kita..ada setengah tu siap letak link lagi. Pagi ni akk angkut award ni dari rumah Azatiesayang..sekarang ni cuti mesia kat KL..meh la jumpa akk Atie..Akk gantung award ni ya...semoga persahabatan ini berpanjangan :~

Dapat award blogger ceria..sekali ngan tag, tapi akk rasa susah je nak jawab secara formal. Kalo jawab secara bersahaja boleh je..akk suka binatang yang comel2 n bersih je mcm arnab, kucing tapi tak suka nak bela...gitu juga mcm ikan2 yang comel pun akk suka.........
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...