Tuesday, December 21, 2010

AWARD DARI SARI YUSA

Salam buat semua..lama dah rasanya tak dapat award. Pagi ni pagi2 lagi dapat award dari Sari Yusa, suka sangat. Terima kasih ya Sari sudi bagi akk award nih..tag tak dapat pulak akk nak jawab..kalo award laju je akk pg angkut.... Terima kasih daun keladi..kalo sudi beri lah lagi Akk gantung ya : ~

Terima kasih

12 comments:

seronoknya semua orang dapat award.. saya xda pun huk huk.. nak harap anugerah juara lagu ngan anugerah bintang popular xpernah dapat pencalonan pun..

http://contengcorner.blogspot.com/2010/12/sebak-dengan.html
 
tahniahlah rosliza dapat awrd tuh..tu meniupkan bersemangat untuk menyambung penulisan dengan resepi2 baru..alhamdulilah,moga bermanfaat..
 
hehehe... Kak Rosaliza ngelat ya... tak mo jwb tag.. paku gantung award tu kuat ke? Kih3... terima kasih sudi ambil award dari saya, ya.
 
salam rosaliza..tak pe sekurang kurangnya diterima kan..
 
kak liza... meh meh.. kali ni xda bf.. nak ajak dinner.. meh meh

http://contengcorner.blogspot.com/2010/12/bilik-mizi-lorh.html
 
Salam Mizi...seronok sangat bila ada org sudi bg award kat akk nih
 
Salam Sal...kekadang award ni penyelamat masa kita tak ada pic untuk upload hehehe..itu yg bersemagat tuhh
 
Salam Sal...kekadang award ni penyelamat masa kita tak ada pic untuk upload hehehe..itu yg bersemagat tuhh
 
Salam Sari Yusa...heheh tak apa kan tak jwb tag hehhe..lain kali bagi lagi ek kat akk ni
 
Salam Kak Erna....saya mmg suka award tapi tag mmg tak reti nak jawab hehe
 
Salam Kak Erna....saya mmg suka award tapi tag mmg tak reti nak jawab hehe
 
Salam Mizi...heheh best tu kalo ada org nak belanja mkn ni..suka...suka
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...