Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

iklan

Monday, December 27, 2010

HAPPY BIRTHDAY TO ALONG

Salam buat semua....hari ini genaplah usia anak sulung akk Muhammad Ariff Isqandar 14 tahun....sekejap je masa berlalu....mama harap along menjadi anak yang soleh dan menjadi contoh buat adik2...Jangan asyik ngan game n FB je, tahun depan PMR. {:~


bersama sepupunya akmal

Sayang sangat kat Adik puteri amani....

9 comments:

assalamualaikum..
salam perkenalan akak..
i folloowww...huhu
ada masa singgah2 la blog aniz yer =)
 
salam...
selamat ulang tahun yg ke 14...
semoga jadi anak yg soleh dan mentaati perintah allah dan kedua ibubapa...aminn...
 
happy birthday along...dah nk masuk form 3 yer?belajar sungguh2 yer..jadi contoh yg terbaik buat adik2 n jadi kebanggan mama n abah serta seluruh keluarga..semoga menjadi anak soleh dunia akhirat..aminn... *cubit2 pp amani yg tmbam tu..lahai comey nyaa adik badik nih
 
Salam kak rosaliza,
apa khabar tu? :))
Happy birthday to Along. Moga jadi anak yang soleh dan cemerlang di dunia dan di akhirat.

Saya ada belek2 post bubur asyura kat bawah tu. Seronok tengok ramai-ramai gotong-royong buat bubur asyura. Mesti sedap boleh dan boleh rasa macam-macam stail negeri kan.. :))
 
salam..seronoknya anak dah besar...Hape bisday untuk Along...
 
happy birthday along!!! haaa tuaaa dah along ek.. eh jap.. ni along mana ek... kikiki

http://contengcorner.blogspot.com/2010/12/menaip-dengan-mata-pejam-sebelah.html
 
salam rosaliza..happy birthday along..semoga menjadi anak yang solleh..
 
}~ aniz
}~ ainnoraini
}~ Hasue
}~ Indahhouse
}~ Suri solehah
}~ Mizi
}~ Kak erna

terima kasih buat semua atas ucapan dan doa buat along,
 
hepi belated besday to alang..
lmbt wish...hehe
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...