Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

iklan

Friday, December 17, 2010

IKAN SIAKAP MASAM MANIS

Salam ceria buat semua, lama rasanya cuti2 n3 ni..banyak sangat n3 tertungga dan basi huhuhu, sebenarnya pc kesayangan akk ni meragam n merajuk ngan akk, ni pun tak berapa nak elok lagi, tapi tak apalah janji boleh buka n BW sikit2 pun jadilah,

Hari tu akk masak ikan siakap sweet n sour ni, guna resepi simple2 je, janji ada rasa sedap, manis sikit n pedas sikit.

Semua main hiris2 je, pas tu guna cili giling n akk guna oyster sebagai perasa. ikan ni dah rasa manis2 n lemak2 dah..lagi sedaplah.

4 comments:

walaa sedap! jarang sgt dpt mkn ikan siakap ni. hr tu rasa pun siakap stim. :)
 
adushhh.. meleleh,,sedap :)
 
Salam Fa-in...kalo beli ikan yang belum masak murah sikit..tapi kalo mkn kat kedai mahal dlm rm 30.00 seekor. tq ya fa in
 
Salam Orang Muo....boleh suruh org rumah buat tu hehhe, tq ya
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...