Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

iklan

Friday, December 31, 2010

MANDI MANDA DI JANDA BAIK

Salam buat semua, hari minggu lepas akk n famili pergi jenjalan kat janda baik bentong pahang. Anak2 sibuk nak main air pulak, nasib baik hari ni cuaca pun elok je. Kul 2pm baru berangkat kesana. Tak jauh mana pun tempat ni. Pada tahun 2000 yang lalu akk pernah kesini, tak banyak pun perubahan kat tempat ni. Cuma air bertambah keruh sikit, mungkin hujan kut. Best juga lah anak2 mandi tempat pun tak merbahaya }~

 Suka sangat tengok gambar Amani yang ni, jangan pengang2 jgn pandang2 duduk jeling2... sama tak ngan abah dia heheh






Diaorang ni mandi sampai kecut...kul 6pm baru naik, singgah solat asar kejap pas tu blk....tempat ni dekat je ngan masjid, tak jadi masalah untuk solat

8 comments:

besnye main air. sy ada pergi janda baik aritu, tp x pergi pun sini.
 
kakak2 n abang2 dok bergumbira mandi manda,awatnya amani dok atas riba saja hehehe...
 
hieee..tembamnyerrr dak amani nih...geram sangat nak cubit2 gomol2 pp dia..semangat tul badan dia ye kak?masih nyusu bdn ke?
bestnya budak2 tu mandi manda..akak x mandi skali ke?hehe
 
tembamnye bby amani....
lama x tgk bdk kecik ni...
 
salam nsdahlia...sini ada byk tmpt nak mandi, kalo sewa teratak lagi best
 
Salam Linapg/...amani sama ngan mama dia takut air sejukkkk heheh
 
Salam Hasue..amani makin tembam ni...a,a masuh susu badan, smpai tua la dia dpt heheh...akk takut air sejuk sue..kalo air tu panas mau juga akk mandi heheh
 
Salam Alla..meh la KL tgk Amani yg makin bam2 nih
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...