Sunday, December 19, 2010

NASI AYAM

Salam buat semua..dah makan ke belum nih..hari ini buat tayangan nasi ayam, akk buat beberapa hari yang lepas, memandangkan ada daun salad, saje beli masa akk pergi cuti2 cameron hari tu. Kebetulan pulak adik bongsu akk sampai, kira meraikan dia jugalah sekali heheh. Jom layan nasi ayam, resepinya akk C n P lain kali ya, hari ni penat sangat, pagi tadi pergi surau tolong2 orang buat bubur asyura.......




Set nasi ayam...resepinya lain kali ya......

13 comments:

walaa sedap nya kak..
sy pndai buat cket2 je, tp tang sambal yg merah tu x pro lg..bleh mntak tnjuk ajar ni :)
 
salam rosaliza..patut la..hiasan nasi ayam ada strawberry..rupanya baru balik dari cuti2 mesia..cameron highland lagi tu..bawak amani juga ke..
 
emmm sedapnye..lepas makan, meh kita jaga badan dgn Premium Beautiful (PB)..feel free to visit mine k..
 
akak nasi ayam 5set..malas nak masak ni
 
sedapnya nasi ayam.. uuuu.. jap gi nak gi beli.. lapor..

http://contengcorner.blogspot.com/2010/12/merayau-time.html
 
Salam Fa-in....untuk sambal dia akk selalu blend bwg putih, cili merah + hijau sikit, tomato, pas tu blend ngan cuka. Pas tu amik air rebusan ayam, msk ngan bahan2 blend tadi n masukkan gula n garam jangan lupa letak sos chili ...kacau sehingga masak..akk buat mcm ni je
 
Salam Fa-in....untuk sambal dia akk selalu blend bwg putih, cili merah + hijau sikit, tomato, pas tu blend ngan cuka. Pas tu amik air rebusan ayam, msk ngan bahan2 blend tadi n masukkan gula n garam jangan lupa letak sos chili ...kacau sehingga masak..akk buat mcm ni je
 
Salam Kak Erna...heheh selalu kalo pg cameron, balik tu mesti buat nasi ayam heheh..a,a amani ikut sekali, nasib baik tak demam amani, hujan lebat kat cameron
 
Salam Kak Erna...heheh selalu kalo pg cameron, balik tu mesti buat nasi ayam heheh..a,a amani ikut sekali, nasib baik tak demam amani, hujan lebat kat cameron
 
Salam Bayah...heheh lari sikit bab jaga badan nih time cuti sekolah..asyik masak2 n makan2 je huhuhu
 
Salam Linapg..wah 5 set ke..maisara mana boleh mkn lagi..nak buat tambah ke 1 set hehehhe
 
Salam Linapg..wah 5 set ke..maisara mana boleh mkn lagi..nak buat tambah ke 1 set hehehhe
 
Salam Mizi....nasi kesukaan anak2 akk tu...mai lah kalo nak makan heheh
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...