Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

iklan

Monday, December 6, 2010

PUTERI SYAZA AMANI - 2 BULAN

Salam buat semua, hari ini genap lah 2 bulan puteri akk ni. Lama rasanya baru 2 bulan usianya. Puteri kini manjadi kesayangan kakak2 n abang2nya. Kadang2 tu nak tido pun tak senang di kacau mereka, bukannya kacau apa.nak cium n sentuh2 je. Dulu2 masa diorang kecil tak ingat bagaimana rasa ada adik, ni bila semua dh besar, masing2 seronok sangat. Ini lah Amani kusayang :~



 selalu BW ngan bby nih

9 comments:

salam rosaliza..amboi..comel dan montel puteri ni..patut tak senang tidur..di gomoi abang2 dan kakaknya..
akak pun geram
 
alolololo..manjer je muka puteri ye..sayang dia.. :)
 
salam..sat saja dah besaq pun bby amani ni..tgk la pipi ngan tgn tuh bam2..geram cam nk gigit jer..ngee sama la kite BW camtu gak..ni pun dok ats riba ni..
 
alalalaa..comelnyaa dak kecik nih..geramm tengok pp dier montelnyaa..berapa kilo dah ni kak?kejap jer dah 2 bulan tu..anak sendiri,mmg terasa lambat..hihi..peluk cium sket..mwahhh2
mesti dah pandai gelak ek
 
Salam kak erna...itu sian juga kat amani ni..mmg tak senang tido, ni saya letak dalam buai ok sikit
 
Salam Cikmin...hehe manja muka nak tido tu heheh
 
Salam Lina_pg aka Mak Lang...gitulah anak IT heheh..akk pun selalu berteman ngan dia lah masa BW..time dia tido nak msk2 pulak heheh..nak jadi Blog Walker pulak hikhikhi
 
Salam sue..mmg bam2 lah akk rasa dak amani nih..hari tu 5.4 kg dah...tu yg tak lena tido..abang n kakaknya ajak bersembang..n suka tgk bby senyum...Zhariff apa kbr..tentu bdnnya makin bam2 gak
 
oloooolooo.. asal muka dia monyok jaaa..

kak datang sat.. ada orang minyak dah kasi simbah minyak kat nama blog akak... cepat cepat

http://contengcorner.blogspot.com/2010/12/pencarian-blogger-peramah-2011.html
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...