Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

iklan

Thursday, January 6, 2011

SYAZA AMANI 3 BULAN

Salam buat semua, hari ini 6.1.2011 genaplah usia Amani 3 bulan, itu pun n3 jugakah..tak apalahkan, kalo nak tgk, tengoklah, kalo tak nak tak kisah pun. Suka sangat akk ambil gambar dia. }~





Inilah Amani..tak payah nak edit2 gambar dah memang dia kaler kelabu asap heheh. Dan terima kasih buat MAK LANG kerana menghadiahkan baju ni buat Amani ya, kirim salam kat Maisarah ya maklang, rindu maisarah.

Setelah hampir seminggu sekolah Amani dah boleh membiasakan diri dok sorang2 kat umah ni..dah lena sikit tido.

20 comments:

dh bsar dh amani...
 
salam kak rosaliza,
comelnya Amani rasa nak gigit pipi yang tembam tu!!
 
salam..dah besar dah amani..nmpk cerdik dh tu..geramnya tengok pipi yang bam2 tu..meh nak cium2 sket bucuk macam ni kih3
 
alahai comeinya anak akak ni tembam pipi tu geram nengoknya..:)
 
Salam kak rosa,
Masa baby ni sapa lg tembam, Amani ke Athirah?
 
salam ros..comelnya amani..
akak tak jemu..akak suka sangat kalau dapat tengok gambar selalu..
ros selalu letak gambar amani pun tak pe..seronok dapat mengikuti perkembangan amani..comel sangat..
 
Salam kak Rosa(pepandai jer panggil akak mcm ni..)
Tembam tol anak akak tu..Rupa2nya kita sama2 ada puteri yg lahir tahun lepas yer..Anak Naz nak masuk 8 bulan 10 hb nanti..
Anak kak Rosa namanya Amani ye...
 
salam akak... wah tomei2 gebusnyer tgk pipi die.. cam auntie kwah kwah kwah ...
 
aduhai amani..meh sini aunty sue gomol2 sampai gelak2..hihi.. bambam nyerrr pipi..boyot tu hah..comel sgt!rambut dia hitam berkilat kak..cantik laa.ala akak ni..ada plak kate amani kelabu asap..tunggu laa amani besa nanti dia pakai olay.hehe..
meh sini amani ikut aunty balik main ngan zhariff mehh..
amani berapa kilo dah kak?akak teka zhariff dekat2 dah.hihi
 
salam

emm tembam pipi dia..mesti selalu kena uli ngan mama tu
 
}~ Ezzyra...emm mmg dah besar pun ucu heheh
 
}~ Ayu...bdk ni tembam..masa kecik semua tmbm Yu...besar sikit slim la sikit,
 
}~ Linapg...dah besar makin pjg akal, tido pun dh kurang....byk la akal dia
 
]~ Nieza...ppnya mmg tembam la nieza heheh...isi naik kat pp je
 
}~ Adry...rasa mcm sama bam2 2 beradik tu..muka pun sama je, rambut pun sama lebat
 
}~ Kak Erna..terima kasih atas sokongan akk selama ini, terharu saya akk suka komen kat blog saya..terima kasih sekali lagi kak
 
}~ Naz...oh rupanya naz pun ada bby juga, suka sangat akk nak budak kecik..itu yg jadi ank ramai tu heheh..bdk kecil semua kita tgk comel je kan heheh
 
}~ Halamanku, Salam Erma..mmg gebuss pp dak kecik heheh, apa rahsia erma pp gebusss gitu hehe
 
}~ Hasue..salam sue..akk belum timbang n cucuk lagi utk 3 bulan, temujanji 18.1.11..masa 2 bulan lebih tu 5.6kg. Suka sangat dia kalo kita dok agah2 tu..laju je bg respon heheh..tubit2 n gomol2 zhariff juga heheh
 
}~ Suri Solehah..bukan mama sorang je ulinya..bag n kakak ada 6 org,..pakat cubit sorang sikit setiap hari heheh
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...