Tuesday, January 18, 2011

TALAPIA GORENG CILI

Salam dan selamat malam buat semua....sekali sekala layan ikan talapia bercili gini sedap juga...nampak merah tapi tak pedas pun.}~

Resipi main campak2 je pas tu main hiris je semua..akk pun dah lupa apa yang akk masukkan kedalam ikan ni heheheh

18 comments:

salam rosaliza..talapia.memang kegemaran anak2 akak..
biasanya akak goreng biasa je..tyak bercili pun..sebab anak2 bila dah goreng panas2 suka meratah..
 
anak2 akak pun sgt suka kalau dimasak cam ni....
 
meriahnya talapia masak cili nih..mesti bdk2 suka tuh
 
emm memang sedap talapia grg cili kan eja nk link klik jgn x klik http://menulisdenganhati.blogspot.com/2011/01/ketahuilah-wanita-lelaki-terangsang-30.html
 
Salam kak Rosaliza.
Emmmmmmm...... Sedapnya talapia grg cili atau sambal. Waaaaaaa.. Lama dah tk mkn ikan ni... Cam teringin lak nak mkn ikan ni.
 
wah kakk...terliur lak nak masak ikan gini...lucu laa akak nih,sampai leh terlupa bahan2 tu..eehehe..tp bila dah main campak mmg kite x kuasa nak hafal bhn2 kan kak?haha
nak tumpang mkn kat umah akak je laa..
 
Salam kak rosa,
Ikan talapia ke ikan tilapia? Kat sini takdak org jual ikan tilapia ni. Takdak hrpn nk merasa la..huhu..
 
Salam ziarah pagi Kak Rose..
Hari ni cuti..seronok le.boleh jln kat sini..sedapnye ikan talapia ni...dah lama tak makan..
 
}~ Kak Erna..say pun suka goreng biasa2 je mkn panas2 mmg sedapkan kak..ni saje nak boh kaler merah2 sikit heheh
 
}~ NoorMasri..sesekali msk gini laju jelah..lagi pun bdk2 suka yg kaler2 ni cari kuah je
 
}~ Lina pg....nampk meriah makan pun meriah lah hahha
 
}~ Eja....sedapkan sesekali layan masak gini..tq eja
 
}~ Naz...akk pun jrg2 beli ikan talapia ni...kalo beli biasanya goreng biasa atau msk cili gini
 
}~ Hasue...mmg ya sue, apa je ada lam peti ais tu potong n campak2 je, maunya nak ingat heheh..kat srwk ada jual ek sue ikan talapia ni
 
]!~ Adry@Daun..entah akk pun tak pasti mcm mana ejaannya heheh..tak de juga ke ikan darat ni kat lgkwi..kena blk cari kat Kg la kalo nak mkn huhu
 
}~ Adiweyah..salam Fie sesekali layan mmg best..kalo sokmo tak sedap juga kan
 
}~ Silampu neon...tq
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...