Friday, February 25, 2011

SELAMAT ULANG TAHUN PERKAHWINAN BUAT KAMI

Assalam buat semua. Hari ini merupakan tarikh ulang tahun perkahwinan akk  yang ke 15 tahun .  Terima kasih buat my Abe kerana menjadi suami yang amat baik dan banyak dalam meyokong akk dalam masak2, apa taknya kena paksa makan juga walaupun tak suka dengan menu yang akk masak heheh. Semoga jodoh kita berkekalan hingga ke akhir hayat. Selagi nyawa dikandung badan kau tetap dihatiku, buat selama - lamanya........




Terima kasih buat En GOOGLE

34 comments:

HEPI ANNIVERSARY buat akak dan abang..semoga berbahagia hingga ke hujung nyawa..Amin..
 
hihi..selamat kak..moga berkekalan hingga akhir hayat..Amin

kak..rezepi kek batik plszzzz =)
 
salam ulang tahun ya rosaliza yg ke 15 ..kak ilah tahun ni yg ke 23 tapi baru rasa mcm 13 thn jer..hehe semoga kalian bahagia ke akhir hayat...aminnn mana kek?? hehe
 
selamat ulangtahun ke 15 kak rosaliza..moga bahagia ke akhir hayat.. =)
 
happy anniversary kak ,semoga kasih berkekalan selamanya Aminnn
 
}~ Lyana...tq lyana atas ucapan itu...aminnn.

]~ PG...tq PG amin...kek batik ada dlm blog akk ni

}~ Kak Illah ..mekasih kak. 23 tahun bestnya...moga jodoh kita dipanjangkan lagi oleh Allah ya kak
 
}~ Norul Mas Hana ...Amin norul, n tq

}~ Chik Mimi....amin2x mimi, semoga berkekalan
 
pewwiittt..hihi..semoga sentiasa berkat hidup dunia akhirat
 
}~ Anna Qawina...pewwitttt....tq2x ana, moga kita sama2 hidup berkat dunia akhirat...amin
 
happy anniversary kak...semoga keluarga akak sentiasa bahagia dan dirahmati =D
 
salam kak... saya x da hadiah nak bagi kak... saa hanya dapat ucap jer kak selamat ulang tahun... huk... kalau x saya dah bagi tiket maher zain tu kat kakak... :(
 
assalam ros..selamat ulangtahun perkahwinan..
semoga terus berkekalan dan bahagia disamping keluarga tercinta..
 
}~ Aniz..terima kasih Aniz, aminnnn

}~ Mizi ...Assalam Mizi..tu la kalo simpan tiket tu utk akk kan baik heheh, gurau je mizi, kalo ada tiket pun akk tak pegi juga, amani nak letak mana huhu. Mekasih ya mizi
 
}~ Kak Erna...mekasih kak Aminnn
 
assalamualaikum liza.
selamat ulang thn perkahwinan yg ke 15. Moga kebahagiaan sentiasa mengiringi kehidupan liza sekeluarga..
 
happy anniversary... semoga bahagia sampai ke syurga... :)
 
}~ Anis ...waalaikumussalam anis....aminnnn semoga kita semua bahagia dunia dan akhirat..amin.


} My little diary..terima kasih..insyallah...amin
 
Happy wedding anniversary kak...semoga kekal bahagia hingga ke akhir usia...amin..:)
 
}~ Nieza... tqtq nieza,,...aminnn
 
hepi anniversarry sis..smg bhgia wt slamanya...
 
}~ Ayunalisa... tqtq ayu..hari ni cukur damia ke...dh besar agaknya
 
happy anniversary...:)
 
salam..hepi anniversary..semoga bahagia kekal selamanya..amin
 
As salam kak rosa, Slmt Mymbut Hari Ulangtahun Perkahwinan. Sgma trs bahagia disamping abe tsyg, ank2 dn famili semua. Buat la pulut kuning kalau tak potong kek..
 
}~ Buat adik2ku}~

Ezzyra, Lina_pg dan Adry@Daun terima kasih atas doa kalian semua. Kalo nak mai KL boleh la akk buat pulut kuni heheh

Amin2x mekasih ya aadik2ku
 
selamat ulang tahun perkahwinan ros... tak terasa masa berlalu kan, rasanya baru kelmarin hidup bersama....moga bahagia bersama keluarga tercinta...
 
}~ Amie...terima kasih amie, sekejap je masa berlalu dah pun tahun...amin.
 
Happy 15 wedding anniversary kak liza. Moga jodoh dan kebahagiaan kekal ke akhir hayat.
 
}~ Wachak...assalam chak, terima kasih atas doa ya..amin
 
selamat menyambut ulang tahun perkahwinan sis...semoga bahagia ke akhir hayat
 
}~ Alla adikku...tq my dear. amin
 
selamat ulangtahun perkahwinan,semoga berbahgia selalu
 
}~ Ummiross ...assalam umi, terima kasih amin dan mudah2an
 
Happy belated anniversary buat akak n cik abe..sori kak,lambat nak wish..selalu jer klik comment nih tp x tertaip2 gak..haha

semoga berbahagia sentiasa buat seumur hidup..aminn

pstt2,dpt hadiah apa laa agaknya thn ni kan..hihi
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...