Tuesday, March 8, 2011

HAPPY BIRTHDAY TO LINAPG

Assalam buat semua, hari ini hari  8.3.2011 merupakan hari lahir adik kesayangan akk LINAPG. Akk doakan agar adik akk ni dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki, dan dilindungkan allah selalu. Akk sentiasa menyanyangi mu dik. Terimalah hadiah dialam maya ini hehehe }~



imej ehsan dari en Google..mekasih ya Encik Google


Ada 6 kuntum mawar merah tu..ahli keluarga ada 5 je..maknanya nak kena tambah lah sorang lagi heheh...siap bagi gift lagi tu...


Malam ni dinner kat mana tu, nak ikut...


SELAMAT HARI LAHIR BUATMU ADIKKULINAPG.

14 comments:

Assalam ros..selamat hari lahir buat adik ros LINAPG..
semoga doa2 kakaknya untuk kesejahteraan adik akan dimakbulkan yang esa.
 
}~ Kak Erna..yalah kak mekasih banyak2 kak ..suka sangat ngan akk ni
 
epi besday kak lina..dekat2 jer besday kak lina ngan amirul ekk..hehe...
 
Assalam sue..besday Kak Lina nak sama ngan Amirul, besday Akk nak sama ngan anak Kak Lina yang sulung Hazim..heheh, tq sue
 
semoga panjang umo dan dimurahkan rezaki ye...

cepat beritahu kat kat ros tu...dia nak ikut gi celeberet...nnt nangis pulak tak dpt ikut..hehehe
 
salam kak rosa> thxs a lot..wow ada n3 spsel untuk besday gul ngeh..ngeh.
 
}~ Ainnoraini..tq2 ain...tu la nnt dia buat lupa lak hehehe
 
}~ linapg...tak kira nk ikut juak huhuhu
 
happy birthday to kak Lina....seronok ada kakak mcm kak rosaliza ni...alhamdulillah saling ingat mengigati.:)
 
Assalam Nieza..tq2 nieza bagi pihak kak lina...setakat 7 beradik tu leh ingat lagi besday diorang tu heheh
 
as salam kak liza.

Nak tumpang tempek juga dkt cni .. he33.

Happy birthday to Kak Lina. Moga diberkati usia, dimurahkan rezeki.
 
selamat hari lahir buat adik kakros LINAPG..Moga ikatan persaudaraan Kakros dan adik akan terus mesra dengan kasih sayang hingga akhir hayat..:)
 
}~ Wachak..assalam chak..patut la lama akk tak nampak chak jln2 umah akk ni..mekasih byk2 ya chak..ada masa singgah la lagi
 
}~ CheNamnam..mekasih ya chenamnam..harap2 pun hubungan mesra kami adik beradik berkekalan tanpa goyah hinggah ke akhir hayan mekasih ya
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...