Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

iklan

Wednesday, March 2, 2011

HOKI PERINGKAT ZON BANGSAR

Assalamualaikum dan salam sejahtera buat semua....habis hangus terbakar kulit yang semang dah kelabu asap ni dek bahang panas , gara2 pergi tengok perlawanan hoki anak akk. Acara hoki tahunan peringkat bangsar berjalan seperti tahun lepas juga, tapi kali ini terasa sangat bahang panas. Lagi pula perlawanan Sekolah anak akk tu dapat kul 11 pagi dan pukul 1 tengahari fuhhhhh mmg berasap rasa.


Penyertaan sekolah tahun ini kurang sikit dari tahun lepas  iaitu hanya 9 sekolah untuk pasukan perempuan berbanding 12 sekolah tahun lepas. Pasukan lelaki sama sahaja 12 buah sekolah di peringkat zon Bangsar ini.


Perlawanan bermula semalam lagi, hari ini suku akhir, alhamdulillah pasukan SKBB lelaki dan perempuan dapat ke separuh akhir esok, harap2 menanglah pasukan SK Bukit Bandaraya itu, sian tengok budak2 tu dah hangus terbakar je semua. 


Meh kita tengok}~


Game hari ini menang 3 - 0
Main kat Stadium Kementerian 
yes! yes! gooollll
Cikgu Hasnizia yang banyak menaikan nama pasukan hoki sekolah , yang sentiasa berkorban masanya dalam memberi tunjuk ajar pada anak2 SKBB,tiada istilah cuti hujung minggu baginya, sentiasa bersama pasukan hoki.  Sempat lagi dukung Amani waktu tiada game. Terima kasih Cikgu....


Lihatlah...pandanglah rupaku yang hitam lagi legam heheh...kesian anak mama..hangus rentung mukanya. Tahun ni darjah 4, nampaknya 2 tahun lagi insyallah dapat wakil sekolahnya lagi

5 comments:

As salam kak rosa,
Oloh...habih jd kelabu asap muka Iqa tu. Kna bahang matahari mmg mcm tu la jadinya. Akk beli la kat dia sun block..hehe..
 
minat sukan anak2 akak yer..baguih lar..aktif bersukan!
 
Baru terkomen nih kak..semalam ingatkan entri yg bwh tu komen x masuk lagi..sibbaik dh..hihi..
wahhh...eqa nih mmg terer main hoki ehh??bleh laa ajar aunty main skali kang..err,nak main kat mana yer?ekeke..
Akak pun ikut berjemur ke?ingatkan ada tempat berteduh kak..lahai amani pun ikut sekali rupanya...dia x meragam ke kak?hehe
 
Assalam kak Rosa,
Terubat rindu bila bace n3 hoki nie, saya masa sekolah dulu pun main hoki gak mmg btol mcm anak hindu itam legammmm jadinya hehehehhoki memang besstttt!!!...
 
awat la sepupu sepapat kat penang ni tak main hoki..anak menakan lak yg terror main hoki..bagus la iqa ni
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...