Saturday, March 26, 2011

PUTERI KU SAYANG

Terasa macam lama je tak ada n3, bukannya tak masak, masak juga  menu biasa2 aje. Pas tu pulak alasan yang paling kuat sikit, sibuk ngan amani lah.


Sekadar selingan meh kita tengok pada yang sudi tu, kalo tak sudi takyah lah tengok2, karang sakit lak mata yang comel anugerah allah yang tidak ternilai itu.


Jommmmmm}~ 


Ini lah amani....suka sangat main2 ngan laptop atau pun pc..kalo nak n3 ke BW ke mesti akk selalu salah taip, dok berebut ngan dia.. bila biar dia gitu, bertambah geram lah dia ngan laptop tu, semalam sampai tercabut 1 huruf heheh


kalo dapat pc lagilah dia syiokkkk, bila ketuk2 tu ada bunyi..lagiiii la dia bestttt dok main2 - abaikan lah diding yang penuh seni hasil keras tangan anak2


memang masyukkk sanagt main keyboard tu ..kadang tu, tapi selalulah keyboard tu sampai jatuh2 di tariknya. Kalo nak taip2 mesti dia yang ketuk2 dulu, ada masa sampai teroff sendiri pc, dah lah pc tu uzur



kalo tgk dari belakang mcm ya2 je dok BW ...kalo masa ni nak angkat dia mesti takmo nak juga main2 kat sini... macam2lah ngan amani

22 comments:

amboi2 dak kecik ni..bz dok BW.Geram tengok pipi yang makin tembam tuh. Sama gak ngan Maisarah suka sangat ngan netbuk mama dia.Kalau PC tu xde peluang la sbb kakak dah conqueqe
 
comelnyerrr kak...

pp dy tu...ei...geram3!!hehe

peluk cium amani cket =)
 
amboi tak pipi tu geram tu kak nak gomol2
 
adoiii..x abis sengih2 laa baca entri amani nih..ya ampun kak..semangat betul badan amani nih..macam nak ajak bergusti jer rasanya..hihi...
amani,rambut lebat tu sedekah sikit nak wat rambut palsu utk zhariff..ekeke..

kemain eksen amani dah pandai bw yerr..zhariff baru nak belajar guna tangan..tengok tangan pun jakun jer..haha..

kak..kreativiti kat dinding tuh mmg perkara biasa jer..kat umah ni ada gak yang jadi papan lukisan wpun papan hijau dah disediakan..huhu

*cubit2 pp amani..hemmmpp!gerammm!
 
assalam rosaliza..comelnya amani..montel..geram pipi dia..dah besar amani..dah pandai BW..
rosa..mana amani kecik2 lagi tak pandai,,dah dari dalam perut dia dah start BW dan tulis blog kan..
 
Assalam kak,wah tembam nya amani,best kannya gomol2 pipi tuh..Anak sy pong si syifa tuh dah makin tembam skang nih,baru nak masuk 3bln..Btw amani dah bape bln eks..
 
Assalamualaikum Rosa...Saje je tau mak Amani ni nak bagi org jeles tengok ketembaman & kecomelan Amani tu..Makin comel la dia...Meh sini nak cubit pipi tu cikit... Senyum sorang2 akak bc n3 nie.. :)
 
cuteeee je dia....heheee
 
eee..geramnya auntie tgk Amani..tembammm..mcm nak cubit jer pipi Amani..
 
ya Allah tomellllnyer diaaa....
ala tomel... tomellll....
la geramnyer....tengok...
pinjam boleh??? dah lama tak pegang budak kecil.... :D
 
tomeynyeee...
 
Assalamualaikum...
Selalu nampak akak tapi tak berkesempatan nak bertegur sapa. salam kenal & saya ikut akak yea.
Suka kat si comel kat atas ni.
 
Very cute.
 
amboi kak liza. makin 'sentul' pipi amani. cubit ckit .... he33
 
As salam kak rosa,
Uiii...amani dh ada blog ye? Blog msk2 mcm mamanya juga ke? Hehe..
 
alahai...kecik2 lagi dh pndai...nti ade blog gak la 2..hehe...cmey la amani ni..
 
Salam kak Rosa..
Amboi2x... awat tembam sangat Amani ni...
 
amani yg comel..pp mmg tombam sgt2..bdn pun..kus..smgt..nangis sore mnja je..slow je bnyi..x mcm damia ni..hehe..kuat..serata kg leh dga sore dia..
 
comei nye....tembam....suke sngat tngk
 
alolo..comeinyerrr dia... geram tgk pipi dia..
 
comelnyaaaa Amani.... geram tgk pipi tembam dia tu...bijak2 nanti pandai IT ni..hehe
 
kak cuba ajar dia buat vlog... nak naip x kenal huruf lagi.. suh la dia cakap apa pun kak post la

Mizi Berkurung
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...