Saturday, April 23, 2011

AMANI KARAOKE

N3 selingan, hari ni macam malas je nak n3, nak tulis panjang2 pun tak rajin heheh..meh tgk amani dok mendendangkan lagu maher zain..mmg asyik masyuk sangat bila tgk dia, mcm betul2 dok berkaraokey heheh




tengokkkk mcm betul2 je dok insyaallah3x abaikan bantal yg bersepah tu ya takut terrrbalik je


beginilah dia sebelum bagi mikrofon ..tak pandang ke lain dah, akk panggil pun pandang kejap2 je


sebenarnya bukan nak nyanyi2 pun nak gigit2 mikrofon je heheh..gempak je

6 comments:

amboi ari tu BW pastu naip n3, ari ni karaoke plak..cam yo yo oo je tuh..so cute
 
}~ lINAPG....hehheh anak cyber mcm tu lah heheh...tapi masa dia tgk nyanyi tu mmg tak nak dikacau langsung hehehh tengok je, tu yg akk amik pic dia..heheh mcm berlakon je
 
Ya Allah..mcm mana boleh terlepas n3 amani karaoke nih..tq kak tolong ingatkan.memang tak perasan langsung..
agaknya aritu x kuar2 gambar kot..pastu dah refresh terus kuar kek oren tu je kat atas smlm..huhu..sori kak..

comelnya amani berkaraoke..beria2 jek dier nengok senikata lagu yer..hehe.. konsentrasi sepenuhnya lak tuh..mau kalau diambik menangis tu mintak lepas..hihi..

cantik laa rambut amani lebat ikal melentik gitu...dier suke x kalo ikat rmbutnya kak?kalo yana mmg kjp jer..dah suh bukak
 
Hasue... dia mmg suka sangat tgk maher zain, akk rasa kalo dok nonton tu mmg marah kalo dok panggil2 dia hehehe.

rambut yg belakang tu akk dh potong semlm..pjg je bila basah, ikat rambut dpn tu seminit boleh la, pas tu di arik2nya. kalo pkai topi pun x lekat sue, terus di cabut hehee, semua xnk ada benda atas paler heheh
 
hahah..comelnyaaa..geram lak bace akak citer pasal amani neh..rasa nak dier dekat2 n gomol je sampai nangis..ekeke..
dia nangis lama x kak?ke kejap je?kalo kejap je leh laa nyakat kan..haha..

rambut dia sama hitam cam maisarah eh,tp amani ikal sket maisarah lurus kan?ke maisarah pun ikal tp mama dia gunting gak?
 
}~ Hasue...kalo nak citer bab anak tecik ni rasanya suka sangat, tak abis rasanya, lagi pula dia besar dpn mata kitakan sue...amani ni kalo nagis masa baru bangun tido, kalo org lain yang angkat mesti lama, sampai akk ambil dia, kalo kadar biasa tu kejap2 je org amik n jln2 abis dh nagis dia heheh.

A,a rambut amani tu cam ikal sikit, maisarah akk rasa cam lurus je, mamanya p gunting kat salon heheh, kelakar lak rasa, dak tecik masuk salon heheh. Amani tu akk gunting gitu je heheh, yg besar je baru msk salon, kalo tak akk je yg gunting.

eh pjg lak
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...