Friday, April 29, 2011

HOKI PERINGKAT NEGERI - SK BUKIT BANDARAYA

Assalamualaikum buat semua yang bertandang ke embun kaseh tercinta. Berakhir sudah episod hoki buat anak2 skbb. Pasukan pink mendapat tempat ke 3, manakala pasukan biru lelaki mendapat tempat ke 4, sama seperti tahun lepas. Sebenarnya peringkat negeri ni lawan antara zon2 yg berada di KL, contohnya, zon bangsar, pudu, keramat , kepong, yg lain2 akk pun tak pasti ada berapa zon hehehe. Ada juga pemain skbb ni terpilih untuk mewakili KL ke peringkat kebangsaan yg akan di adakan di johor tahun ini.


semangat je eqa..senyumm sokmo




tepek sini sebagai kenang2an buat eqa,  khas juga Maklang eqa yang  dah lama tak main hoki tu, meh turun lh ke KL, 3.5.11 ni angah n along lak lawan peringkat negeri.


opppsss lupak lak, along n angah sekarang ni dalam perjalan ke melaka ada training kat sana, semoga  anaknda n kwn2 selamat sampai. Kul 3.30pm tadi baru bertolak... jap tadi dia sms dah sampai nilai, jln jem

10 comments:

bagus tul deme ni..kecik2 dah wakil negeri tuh.Bleh pi jauh suma2 ni.Awat la sepupu sepapat kt sini tak ngikut cenggini
 
linapg.... kebetulan ada rezeki dia main hoki, bdk2 tu tak minat ngan hoki kut, tak nurun mama dia hehehe
 
Assalam rosaliza..sama minat anak2 ye sampai 3 orang pemain hoki.
tahniah untuk anak2 rosa.
rosa..kalau dah petang jumaat..dah tentu la jem..lagipun hari isnin kan cuti..jadi ramai yang nak balik kampung.
 
kak erna...assalam kak erna, itulah, cikgunya lambat dtg janji kul 2.15pm ngan bdk2, pas tu nk kena kira lak, susah gak ya nak buat rombongan cik kiah gini kan kak,

jln ke selatan mmg sentiasa jem, lebih2 lg tambah sehari lg cuti, ramai la yg blk bercuti hehe..mekasih kak...minat semua sama ngan hoki, bola pun minat juga hehe
 
"Kak...baguslah budak-budak ni,syabas dan tahniah...saya sgt suka kalau ank2 saya aktif sukan,tapi sayangnya sorang pun tak reti main sukan....tak turun saya,heeeee.."
 
Sebut pasal hoki.....teringat jaman remaja.....best jugok main hoki..
tapi .....takdok kayu hoki...pakai pohon batang jambu......

yang penting semangat....nostalgia budok2 kampung......
 
wah..bgusnya diorg ni...syabas but mereka...
 
akak.. saya ada soalan ni... akak dengan suami ngan anak2 cakap dialek mana?? kelantan ka KL??

Aku Kini : Sendirian
 
Tahniah buat eqa dan pasukannya..
semangat kesukanan tu yg penting kan.. xpe laa x dapat johan pun..seronoknya pandai main hoki..aunty sue nih pegang kayu hoki pun x pernah lg kot..ke pernah masa ngemas brg suka je..hahaha..
 
wahh bagusnya anak akak pandai main hoki tu...tahniah...semoga berjaya lagi..:)
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...