Sunday, April 17, 2011

HOKI ZON BANGSAR BAWAH 18

Hari ni n3 santai je, saje nak bako semangat anak 2 yang nak lawan hoki esok. Esok 2 anak akk dapat masuk ke peringkat akhir hoki zon bangsar, yang bawah 18 tu Ariff Isqandar ( 15 tahun ) tapi wakil bawah 18, penentu tempat ke 4 atau 3, Yang bawah 15 tu Amirul Irfan (13 th )  tempat pertama atau kedua. Esok pepagi lagi nak pergi Stadium KPM,.


Harap2 SMKBB bermain dengan sekuat tenaga kalo boleh dapat tempat ketiga n tempat pertama


Pasukkan SMKBB baju kuning anak akk no 13


Berjemur lagi lah akk seminggu dua ni, habis yang sekolah menengah, sekolah rendah  ( Afiqah )pulak lawan peringkat negeri.Sekarang ni pun hari sabtu n ahad kat stadium jugalah tapi kekadang je akk pg tgk, kalo yang lawan mesti tengok , kita bako semangat anak2 kan.....

11 comments:

assalam rosaliza..
bagus anak2 rosa ye..aktif bersukan.
cuma rosa kena bagi semangat aje..
 
}~ Kak Erna...assalam kak sekarang ni satu murid satu sukan, itu yg bagi sokongan dan semanagt kat dia, tapi main bukannya gah mana pun kak heheh
 
bagus tul deme ni..aktif sukan..along main posisi apa ek?
 
}~ linapg...rasanya posisi halg kut, tapi , aktif bila terpilih je, kalo tak main suka2 je
 
semoga berjaya anak-anak kak liza ....gud luck....
 
}~ Ziey...harap2nya gitulah ziey..mekasih
 
As salam kak rosa,
Hoki ni merupakan sukan yg plg ditakuti masa sklh dulu sbb ada meber kna gi klinik sbb bola hoki tkena muka. Seorg lg terkena kat tulang kering.
 
}~ Adry@Daun...assalam en daun...mcm akk takut juga, baru2 ni ada yg tercabut gigi 2 btg...pas tu masa freandly tu ada kena kayu kat dahi 7 jahit gak kena, tapi anak2 org lain la...harap2 bdk2 ni ok jelah nnt. selalunya masuk masa org hayun kayu, itu yg jadi mcm tu
 
mak lang~along main half kiri la mak lang :)
 
Assalamualaikum Rosa...wah anak2 semua jenis yg pandai bersukan, tu yg buat emaknya bersemangat sama kan! bagus kalau aktif bersukan ni, bdn sihat otak pun cergas.. :)
 
slm akak,belakang tu bukan menara TM ke.huhuhu
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...