Tuesday, April 12, 2011

TAUHU GORENG SOS

Salam 1 Malaysia buat semua. Tauhu goreng sos sebenarnya lama,lama, lamaaaa dh akk buat.Hari tu beli tauhu lembut, tak tau nk msk apa, goreng gini, mula tu tauhu di potong 4 dan di goreng , sambil2 goreng tu dadu bwg besar, bwg putih, cili n tumisss, pas tu masukan sos cili n oyster kacau2 kejap, ,masuklah tauhu yg digoreng tadi... siap. Sedap dimakan begitu saje }~


sedap di makan begitu saje




chowwww chin chowwwww





12 comments:

Yang kat tepi tu apa kak? tak nampak cam tauhu jer.
 
}~Kak Sam..heheh tepi tu sebenarnya epal yang nak manapose tu, tumpang posing jap heheh
 
As salam & salam perkenalan. Saya peminat tauhu. jemput ker N3 saya citer pasal tauhu.
http://threeq-threeq.blogspot.com/2011/03/peminat-tauhu.html
 
salam kak rosa..masa tengok gamba tu teringat,,wah pandai kak rosa ppotong tauhu cam epal hehe..penya mmg epal tumpang semankuk posing..suri suka tauhu
 
assalam rosaliza..
akak jarang santa masak tauhu..
akak tak berapa suka..tapi anak2 suka..
 
x pnh lak goreng tauhu lembut tu kak..sedap eh?selalu kukus2 jer..hehe..lenkali leh try goreng lak kalo ada keberanian..sbb agak lmbik kn?hehehe
 
awat nmpk cam buah epal jerr..ke mataku tersilap pandang..maklumlah rabun ngee..
 
}~ BSB....sama lah kita minat tauhu, tapi bukan hari2 mkn, jrg2 juga heheh
 
}~ Surisolehah...hehehh epal tu tumpang posing je, tauhu akk reti potongan 4 segi je, lagi pula tauhu tu jenis yg lembut n lembik sikit
 
}~ Kak Erna...saya pun jarang2 je kaka masak tauhu, kalo masak apa2 pun saya sorang je yg makan, anak2 mmg tak makan pun heheh..oh anak akk suka ok lah baik utk kesihatan
 
}~ hasue...heheh tu lah bila tgk cam boleh goreng akk goreng je, ok lah tak pecah2 pun, lagi pula saiz dia besar sikit dari tauhu biasa tu.

Goreng pun tak garing, kuning2 je, mkn lagi sedap dari tauhu biasa
 
}~ Linapg..heheheh yang tepi2 mmg sah2 epal yang di potong heheh..tauhu terlindung di balik sos
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...