Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

iklan

Friday, June 3, 2011

AGAR-AGAR MILO+COKLAT

Hidangan yang dah lama basi ya...buat agar2 milo mcm ni laku sikit kat umah. Kalo buat agar2 merah biasa tu, memang akk sorang je lah yg mkn, anak2 mmg tak mkn langsung. Buat gini comel sikit, lagi pula bila namanya budak2 mesti suka kalo milo2 n coklat gini, walaupun buat simple2 je. Agar2 aka belde ni akk buat guna susu manis, gula ,milo, n coklat je. Resipi biasa2 je





Assalam buat semua

6 comments:

amboi..pekat, melekat dan berkilat..hehehe
 
]~ Azmiezas..kaler koko gini baru anak2 ada hati nak mkn hehh
 
sekali tengok cam rich choc pudding..sedap tu
 
}~Linaph..heheh terlebih koko sebenarnya...ingat nak buat pudding tu gak lupa cari resipinya hehehh
 
kalo menu coklat kat umah ni bglong paling suka..cik abe lak kureng..huhu...cantik je puding akak tu.berbentuk2 lg..hehe
 
wahh sedapnya agar-agar milo ni kak...cantikla bentuknya tu..:)
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...