Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

iklan

Thursday, June 9, 2011

BUBUR KACANG

Bubur kacang merupakan bubur yang paling di sukai anak2. Tapi akk jarang juga buat bubur heheh. Kalao 250gm boleh sekali masak je, esoknya tinggal sikit, dok ulang makan je. memang tak membazir langsung.


Bubur ni sedap juga di tambah susu dan ais...rasa krimer gitu macam HASUE selalu buat


sedap cicah roti atau biskut 
daaaa......

12 comments:

memang sedap, nak-nak kalau ditambah durian... yummmmy...
 
bubur kacang memang sedap kakk..
 
salam..sedapnya kak...mcm terasa kt mulutdah ni
 
kak sedapnya buat eskrim heheheh penang dah musim derian kak tak mai ke?makan ngan bubur pun sedapkan kak
 
betul sedap bubur ni, nak nak kalau ada duyan or jadikan aiskrim batang tu
 
hmm sedapnya bubur kcg..kalau sepupu sepapat kat penang ni,mkn kuah jerr cicah roti..tinggal kcg yg kegersangan huhuhu
 
Assalam rosaliza..akak selalu buat bubur..tadi pun baru buat bubur jagung..akak suka makan bubur dengan biskut dan roti..sedap kan..
 
alahai sedapnya bubur kacang tu..lama tak makan ni..:)
 
assalam kak liza


singgah cni bawa tupperware ... he33
peberet wa ni. cicah roti jer pun sodap .. :P
 
Assalamualaikum Rosa..bubur kacang sememangnya aiii likeeee, kalau tak abis letak kat freezer bagi dia keras mcm ais kelim, masa kecik2 kita suka mkn cam tu. geram betui tengok amani kat bwh tu, pinjam sehari boleh tak?? :)
 
tabur biskut 4 segi tu sedappp!!
 
baru semlm rebus kcg ijau gak..tp buat kuih kasturi..teringin lak nk mkn bubur kcg nengok menu akk nih

kat umah ni mmg lyn ngan susu cair n sikit susu pekat..hihi..
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...