Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

iklan

Wednesday, June 22, 2011

PEMOTONG EPAL

Kenal tak dengan benda ni, pernah tgk atau guna heheheh....akk pun baru je berkenalan ngan pemotong epal ni. Hari tu ada tengok dalam rancangan tv 5 rencah 5 rasa, dia potong epal guna benda ni..ohhh senangnya. Masa tu cari kat kedai tak jumpa pulak.


Dah nak jumpa jodoh dengannya, masa balik kampung hari tu LINAPG ada menghadiahkan benda ini pada akk...mekasih ya dik...hasilnya epal yang dipotong cantik sangat macam bunga2an pulak. Dan anak2 bertambah suka makan epal, apa taknya dah suka nak potong kena lah makan habis heheh..


cantikkan epal yang dipotong, macam bunga je


inilah rupa paras pemotong epal
budak2 potong pun tak merbahaya, tak payah buang2 biji dah...kalo rasa sayang empulurnya tu bolehlah di gigit2 juga kekek

13 comments:

bagusnye...kalau ade nak gak beli satu mcm tu...
 
assalam kak rosaliza,
memang bagus pemotong epal ni..kat rumah kita budak2 gunakan ni untuk memotong buah epal..tak payahlah maknya nak kedapur tiap kali dia orang nak makan epal..benda ni kids proff..budak2 senang gunakan..
 
}~ Ainnoraini....mmemang bagus ain benda ni, kita takyah risau2 kena tangan anak2, kdg2 benda yg kita dah selalu tgk tapi tak perasan kegunaannya
 
}~ Ayu..assalam ayu...sama ngan umah akk lah kalo sebelum ni nk mkn kalo kita tak potong dia ambilnya sebiji gigit2 gitu je, pas tu tak habis buang je. Ini dah ada pemotong ni senang lah maknya takyah susah2 nak ke dspur, anak2 potong sendiri pun selamat, mak pun boleh tumpang sekali mkn heheh
 
Salam singgah Rosaliza, lompat dr dapur HaSue nih...baru kenal org n dapurnya ni...Akak pun simpan gak pemotong epal ni senang...beli kat kedai Leno kalau x silap dulu...lama daaahh...hehe, mudah nak makan epal kan..
 
bila tgk pemotong epal ni... baru teringat kita pun ada, tapi tah ke mana perginya...
 
cantik je tengok epal tu.... senang nak pakai & selamat... nak cari satu la jugak..
 
assalam rosaliza..memang cantik je pemotong epal tu ..nak makan pun senang kan..
 
As salam kak rosa, ada pemotong epal yg blh kupas kulit sekali? Kulit epal yg diimport biasanya disapu bahan seakan lilin kekalkn kesegarannya.
 
amboi epal cutter pun enterprem gak hehehe..senang kan guna menda alah nir3
 
dulu ade mende nih kak..mmg best n kemas je nk potong epal,pear,jambu batu(kalo yg dah lembut sket tu)..dah pindah aritu tah mana pegi..hihi..
kena carik lg laa nmpk gaya nih
 
dekat mane boleh dapat bende nie ? email me . fahmifaudzi@gmail. URGENT.
 
@fahmi faudzi

Cutter ni di hadiahkan oleh adik akk, jadi akk tak pasti dia beli kat mana, kalo tak silap di kedai jepun di penang, kebanykan daiso ada jual benda ni. Harap membantu
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...