Sunday, June 26, 2011

SKBB - Acara sukan tahunan

Hari sabtu semalam 25.6.11, SKBB mengadakan acara sukan tahunan bertempat di stadium mini SMK Seri Permaisuri Cheras.Tahun ini hanya murid2 tahap 2dan murid2 kelas khas  sahaja yg mengambil bahagian disini. Murid2 tahap satu ( tahun 1,2,dan 3 mengadakan acara sukan disekolah sahaja.  Agak cepat sikit berakhir acara sukan disini. Akk pun sempat tengok masa penyampaian hadiah, agak terlambat sikit akk pergi, mahu tak lambatnya kul 12.00 baru sampai sana. Eqa pagi2 telah berkumpul disekolah, dan menaiki bas ke Cheras, seronok sangat nak naik bas. Jom tgk gambar selingan ini.......



rumah merah mendapat tempat pertama dalam acara pembarisan.... suka


nyayi lagu negaraku dan lagu sekolah semasa penutup acara....


Eqa memenagi pingat emas dalam acara 4x100....mesti terteleng palernya kalo posing heheheh

4 comments:

kuat tul budak sorang ni sukan..bagus2..hmm nisa masuk sukaneka jerr..tahun ni SK Byn Br wat tema 1 murid,1 sukan,1Mesia..tu yg pesen main ramai2 tuh..nak suma murid terlibat.
Bagi bdk2 yg tak terlibat ngan sukaneka ada acara khas..kena main sukan jugak
 
}~ Linapg....kekadang tu ok lah menang, tapi ada gak acara yg dia masuk kalah, dia kata kasut berat, yg menang tu dia buka kasut, baru laju lari eheh...a,a 1 murid 1 sukan.

Kat Skbb ni semua main acara sukan heheh, tahap 1 ada juga ;ontar peluru heheh..aqil dpt emas
 
Tahniah eqa..seronok dia dapat hadiah..
 
musim budak sekolah sukan yer kak...best tu tahniah eqa...teringat zaman sekolah dulu rumah merah juga..hehe
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...