Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

iklan

Saturday, July 23, 2011

FLORIA PUTRA JAYA

Minggu lepas akk sempat ke Putra Jaya, suka tgk bunga yg cantik2 belako









mata kucing, besar pkk 

cermai

Anggur pun ada, tapi dalam pasu 

16 comments:

seronoknya dapat bawa anak2 jalan... banyak benda boleh dikongsi bersama, buah cermai tu bukan semua anak2 sekarang tahu / pernah lihat...
 
teringin nak pergi...tp xde kesempatan...xde orang nk teman...takot nk pi sesorang
 
dah lame tak tengok buah cermai yg kat atas pokok lagi...
selalu jumpe yg dh dijerukkan jer..

mesti seronokkan gi sane tuu...
 
Ya Allah! geramnyerrr nengok pipi amani tuu..buat muke tak bersalah jer dia duduk situ.hihi...comelll!!
suka tengok gambar akak sekeluarga tu..siap kira semua skali ada..baru pestaim tgk semua ada dlm satu gmbr..hehesapa la agaknya tangkap gamba ni kak? kek guna timer?jrg
apa2pun seronok tgk aktiviti akak sefamili nih..aritu dpt tgk perasmian flora nih kat tv jer..huhu

eh,buah cermai tu lupa lak kalo kat sini nama apa..isk2..
 
}~ Amie...mula2 jln tu yg besar sikit rasa mcm tak best je, nak bergambar pun malas. Tapi bila dh jauh berjalan tu, baru rasa seronoknya. Akk meneten best je tgk bunga2 yg segar tu
 
}~ Cheq Sue, klo dari CH tu mmg jauh la sue, kalo ada yg teman ok lah. Best sue kalo dpt tgk floria ni
 
Ainnoraini.. 0
akk pun lama x tgk secara dkt gitu, yg betulnya lama tak ambil buah tu sendiri...bestlah kat taman tepi tu byk buah2an,
 
"bestnya jalan2 tgk bunga..dah lama kami tak pegi putra jaya..ms ank2 kecik dulu selalu ke sana..."
 
assalam rosaliza.seronokmya amani tengok bunga..
baik2 amani..bunga ros berduri.
 
Hasue..
Nampak je tembamnya sue, tak tembam mana pun heheh, pesen pp labuh n bulat gitu. Kat lengan tu dh habis gelang2nya lurus je.

heheheh semua ada tu 9 orang, adik ipar akk ikut sekali, mula tu lupa lak nak suruh dia snap pic, 2 keping je yang ada semfamili.

Oh ada nama lain ya buah cermai tu
 
Pia...

Akk pun masa putrajaya baru buka dulu suka sangat g situ, la ni g juga kdg2 heheh
 
Kak Erna

A,a seronok dia jalan tempat orang ramai tu, suke je nak petik bunga tu, heheh ros berduri, cantikkan kak bunga2 kat situ
 
seronoknya kak..saya teringin nak pegi tapi tak dek peluang lagi..saya memang suka tengok suasana taman ni...pokok2 buah pun minat nak tengok...syoknyaaa
 
cam kat cameron lak..mcm2 ada..best jamu mata...

amboi dak tecik minat ngan munge rose
 
nk p jgk...huhu..bla la leh tgk mung2 manyak cam gitu..pokok2 n mcm2 lg..


amani pom nk tanam pokok munge ros ke..?
 
mak ayah sy suke kalau kat tmpt mcm ni...diorg ada minat yg sama...tanam2 pokok...aduh...kalau pergi, konfem ada bawak balik pohon...
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...