Wednesday, July 6, 2011

PUTERI SYAZA AMANI - 9 BULAN

Assalam auntie2 , uncle2, abang2 dan kakak2 semua, harap2 semuanya sihat2 sokmo ya. Sekejap je, Amani dah pun 9 bulan, gigi pun dah ada 4 ni..suka sangat. Sekarang ni Amani dah dapat sebut kakak, pandai buat muka bila marah, dan pandai masam yang paling bestnya bila amani gumbira, gelak2 sakan kita. Tapi satu je masalah Amani ni, tak boleh nak jauh2 dari mama, mesti nak ada kat depan mata, hilang sikit mesti meraung2 huhuhu..malu kita citer kat sini pulak heheh. 


Gambar terbaru amani, gigi tak nampak pulak hehe. Nak amik pic dia pun kan main susah dah sekarang ni, langsung tak bagi kerja sama. dalam 10 keping 2 je yg elok sikit,...dah elok2 senyum n posing2 tu, masa klik2 dia boleh tunduk la, toleh ke lain lain la





Gambat yang atas ni, amik minggu lepas


daaaaa jumpa lagi.......

19 comments:

Assalam kak rosa.
Eh amani dah 9bulan ek,CPAT JER MASA BERLALU SKANG KAN..wah bestlah gigi dah 4batang..Comey amani,tembam lagi,dah merangkak ek..Syifa baru 6bulan++,Nak nenen ja,try suap bubur xnak plak,Amani dulu awal2 nak bagi mkn,dia mau x kak..
 
Zalidana..assalam ct, a,a kejap je rasa dh pun 9 bulan, merangkak tak laju mana dia tarik dada pergi laju sikit hehehe

amani dulu langsung tak nk mkn bubur, dia mcm nk muntah, pastu akk campur bubur ngan nedtum, dia mkn la, tp susah nk berak lak.

la ni akk bg nestum n kuih, biskut je siti
 
Alolo..comellllnyaaa amaniiii...
pipi tuuuu..rasa nak gomol jer...tp kalo zhariff skrg ni kite nak gomol dier,dier lak gomol kite sungguh2 balik..haha..

lebat laa rambut amani nih..meh bg zhariff sket.dah laju merangkak ye kak?laju jer gigi amani tumbuh ye..jap lg xnak mkn nestum dah tu,nak mkn nasik.hehe..

berapa kilo dh amani skrg kak?xnak jauh2 dr mama yer..ni mesti masa masak2 pun ada kena kelek jugak nih..patut laa mama ramping jer.hehe
 
ini aunty datang nak tengok budak comel ni..
alala..dah 9 bulan dah ya..gigi pun dah tumbuh..pipi tu kenapa macam dah surut aje ya kak?....nak ringan kan badan lah tu nak berjalan kot?..
 
uitttt....tembamnye meh nak cubit siket pipi tuh...
 
salam K.ros:

comelnyaa Amani..geram pipi yg tembam tuu..suka stail rambut Amani hehee..
 
Salam Rosa....


Comel dan cutenya....geram kak cek tgk...he he ...dah lama tak de budak kecik kat rumah ni...anak2 kak cek sume dah beso pjg...
 
alalala..comel nyer..comelnyer....
 
amboi comelnya amani...geram nengok pipi tembam tu...mhuaahhx2..hehe
 
amboi mcm2 gaya posing anak dara tecik tu..geram nak cubit pipi yg bam2 tuh..

dia dah kenyang ngan nenen la tu sbb tu xmo nestum/moi.xleh lawan sepupu dia la..asal suap jer mesti mkn sampai licin
 
As salam kak rosa,
Td dh mai tgk amani tp x komen. Amani dh blh bdiri(smbil pgg objek lain) tak? Pipi kakan Amani tu kna apa kak? Jatuh ke? Sblm ni x nmpk pn.
 
geram tengok muka nak dara ni..kalau duk dekat kena gomol ngan acik ni tau
 
salam kak comeinya anak anak.. mata bersinar je.. moga jadi anak solehah
 
pesanan dr auntie utk amani : nanti besar2, belajar masak2, pastu jadi chef terknal kt hotel 5 stars ke, nanti jemput auntie makan free ye! heheh...semoga amani menjadi anak yg baik, solehah..berbakti kepada ibubapa...
 
"alala tomey nya amani..aunty pia dah lama takde ank tecik ni,rasa geram jer bila tgk bdk tecik dan tomey2...(adoii.abislah pelat pulak jadinya budak2 kalau kita yg tua ni asyik berckp pelat dgn diorang..")
 
Mmmuahhhh...cium sikit pipi embam tuuu, lain kali amik gambo tunjuk gigi yg 4 btg tu pulak. nnt dh pandai berjln penin la mak kejar dia..
 
Comel nye dia bile close up.. nice picture angle yg cantik.. ;)

Zu
http://www.zuwairiaiman.com
 
cmeynya amani.,,,miss u la...
 
Assalam rosaliza..comelnya amani..besar dah dia..
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...