Saturday, August 6, 2011

AMANI - 10 BULAN

Assalamualaikum buat semua, hari ni 6.8.11 amani dah pun 10 bulan.



susah betul nk snap pic dia

alangkah bestnya kalo dapat ngap ni
amani makin slimm je la ni, bam2 dh susut

 amani dan baby adda

emmm dap2nya dpt gigit cap lensa,

10 comments:

Assalam rosa..cepat je besar amani kan.
amani..bam bam dah kurang..ibu suruh puasa jugak ke..bagi tau ibu amani kecik la tau..tak leh puasa ye.
 
geram jer tengok amani tu...rase nk picit2 pipi dia...
 
jap jer ms berlalu..lagi 2 bulan bleh sambut besday dah..Tak sabar nak jumpa dak kecik ni
 
pasni boleh jalan2, boleh hungga2 la... hihih....comel!!
 
wah... dah besar Amani.. rasa macam baru je dalam perut Kak Liza...hehe
 
Eeeee...rasa nak cubit2 jer pipi Amani...comel..
 
Dah 10 bulan amani yer..dah slim pun nampak bam bam gak pipi tu haa...geram jer nak tarik2.hehe..
dah bertatih skrg ke kak?x lama lg nak pandai jalan laa tu..kakak amani pun comel gak..rajin jaga adik yer...hehe..
meh sini amani nak dukung jap..nangis x kalo aunty ambik nih?hehe
 
As salam kak rosa, dh slim pn amani ni. Lps dh bjln dn blari..jenuh la mama nk mengutip dia..haha..
 
Salam, K Rosa...
embam nya Amani... rasa geram nak cubit2 jer pipinya... anak K rosa ni dah pandai apa? Sebaya ngan anak nurul ler ni Aisy, nak masuk sebelas bulan... :)
 
Salam Kak Rosa..Geramnya tgk amani.. tembam pipi dh mkin susut laa tapi still comel g haa..mcm anak yana jgk..dulu tembam jee..skg dh slim mlim..lasak sgt hehee
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...